Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M78i55l12a75n 40K46e84s52l

12. 10. 2020 23:57

V Americe jsem nebyl a nevím zda je to pravda nebo ne.Četl jsem však,že některá opravdu velká americká města nemají stálé divadlo.To na příklad ve čtyřsettisícovém Brně je jich patnáct(+ -).Není již to trochu moc?Bez dotací by asi nežila.

0 0
možnosti

Měl jste použít jméno "Jan Novák", to je takové běžné české jméno. ;-D

Ale jinak mě to pobavilo, jako facka těm, kteří na ty umělce nadávají. Taky jsem svým způsobem dělník, ale nemám v ruce lopatu, ale klávesnici a myš. A nebýt těch umělců, asi bych se z té práce zbláznil, takže v duševní pohodě mě udržuje především hudba. Po práci si zajdu do divadla - na umělce. Nebo na koncert - opět na umělce. Nebo do kina - zase na umělce. Ovšem teď je tomu konec. Aspoň na chvíli.

Vždyť i ten dělník, který má na umělce nadává, netráví čas prací. Usedne k televizi, ke sportu. A to jsou teprve umělci, kteří vydělávají mnohonásobek jeho výplaty. Na ty už nenadává.

1 0
možnosti

Můj syn to má naopak, je muzikant, ale živí ho klávesnice a myš. :-)

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Skvělé, perfektní. R^

3 0
možnosti

Hlupáci nemaji pochybnosti. No a mají spoustu času..... já bych ty jejich bláboly nepřeceňoval. Ale je fajn, že na to ukážete.

1 0
možnosti

J11a60n 39Z89i13e22g63l43e38r

12. 10. 2020 15:54

Zasloužená karma. R^:-)Naštěstí tito nejrůznější nenávistní pologramoti jsou silní akorát na webech a sociálních sítích. Koneckonců volební výsledky SPD to dokazují. :-)

5 2
možnosti

Rozděl a panuj. Jen si nejsem jistý jestli to rozdělování mají na svědomí ti od lopaty nebo někteří páni umělci.

1 1
možnosti