Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane, doporučuji vám přečíst si můj článeček "Kam kráčí Česká pošta?", který jsem uveřejnil zde na BloguIDnes v 18,21 hodin dne 8. ledna 2014. A pak si ještě můžete přečíst reakci jednoho dlouhovlasého fešáka - Milana Tribučka, který napsal článek s názvem "Kolega bloger Miroslav Němec lže".:-)

0 1
možnosti

Vy jste největší fešák, emeritní němče.

0 0
možnosti

A nejde ta donáška cigaret aspoň objednat? :-)

0 0
možnosti
Foto

Vy jste placen z vedení České pošty?  Moje známá ty cigarety musí nosit a nabízet jo a dostala to befelem od své nadřízené na poště. Pokud neprodá určené množství, strhává se jí pohyblivá část platu přibližně 2tis. Kč.

0 0
možnosti

P60a91v39e98l 93K64u65l15a

27. 2. 2014 8:24

"Ale taky mi vadí to šíření fámy o tom, že doručovatelky nosí ve svých zavazadlech cigarety. A že jsou nuceny k tomu, aby je nabízely klientům..."

To jste napsal vy. Můžete mi říci, kde jste četl , že doručovatelky nosí ve svých zavazadlech cigarety?

0 0
možnosti
Foto

Chcete příklad? Dobrá...

"Balík mi nepřivezou, dají oznámení do schránky, že si ho mám vyzvednout. A to oznámení mi tam dá listonoška, která má tašku narvanou cigárama." Zdroj: Pavel Kula, 26.2.2014, 20:00. Diskuse pod mým minulým blogem....

0 0
možnosti

Posta Zlin, doporucuji. tam jsem jednou ve fronte i usnul.  Megafronty v kafilerce. Nezaparkujete, nedojedete - ve fabrice.

0 0
možnosti

No, kdyby je prodavali trochu levneji nez v obchode, tak by mozna šly na dracku.

0 0
možnosti

Tyjo, a já se těšil že když už dostanu upomínku, budu si moct z fleku zapálit na uklidněnou ;-D

3 0
možnosti
Foto

R^;-D Když někdo hodí lano, může se stát, že nepostřehne, že je to ,,jen nitka";-)

0 0
možnosti