Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Pošťácká brašna plná cigaret...

Zatím jsem se nikdy nevyjádřil ke svému článku, vlastně k diskusi pod ním. Ale teď to udělám...

Prostě jsem si dovolil napsat, že se mi nelíbí ta neskutečná kravina, jakou je fáma o tom, že poštovní doručovatelky prodávají cigarety. A za tím si stojím...

Vím, že jsem to pojal poněkud jinak, ale já to prostě tak dělám. A proto to teď (ač nerad) podám trochu více „po lopatě“.

Opravdu mi vadí fronty na poštovních pobočkách, vadí mi roznášení doporučených dopisů v době, když skoro žádný adresát není doma či neschopnost pošty doručit balík přímo adresátovi.

Ale taky mi vadí to šíření fámy o tom, že doručovatelky nosí ve svých zavazadlech cigarety. A že jsou nuceny k tomu, aby je nabízely klientům...

Jenže tahle fáma se mnoha lidem neskutečně hodí a moc dobře se poslouchá. A co se dobře poslouchá, to se moc dobře šíří...

Takže ještě jednou, poštovní doručovatelky neroznášejí cigarety a už vůbec nikoho nenutí k tomu, aby je kupoval. Proto pozdní doručení zásilky nemá nic společného s tím, že ta holka od pošty musí prodávat cigára... Tady je problém někde jinde, ale o tom můj blog rozhodně nebyl...

Jenže... A vlastně nic. Přeji hezký večer.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Pavel Nitka | středa 26.2.2014 22:17 | karma článku: 15,08 | přečteno: 780x
  • Další články autora

Pavel Nitka

Není klaun jako klaun, aneb Jak jsem přišel ke strachu z klaunů

Psal se rok 1977 a v našem městečku zakotvil malý cirkus. Bohužel pro mně... Netušil jsem, že ve mně propukne coulrofobie.

20.4.2024 v 21:05 | Karma: 12,85 | Přečteno: 335x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma: 14,40 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jak jsem potkal samomluvce

A nejen já, určitě jste ho potkali i vy. Sedí sám někde na zastávce a mluví. A někdy i trochu křičí...

18.11.2023 v 17:39 | Karma: 15,13 | Přečteno: 384x | Diskuse| Společnost

Pavel Nitka

Já bych ty roušky zavedl navždy!

A když už, tak absolutně pro všechny, kojence nevyjímaje. Ať si na to ti človíčci zvykají pěkně ze startu...

11.12.2021 v 16:30 | Karma: 24,84 | Přečteno: 777x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

K čemu ti lidé vůbec jsou aneb Do fabriky s nimi...

Senátoři škodí, poslanci se perou, novináři lžou, učitelé se válejí doma a meteorologové nám v lednu oznamují, že je zima. A to všechno za naše daně! To se musí změnit...

22.1.2021 v 17:30 | Karma: 30,30 | Přečteno: 1192x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:28

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Rádio Impuls slaví 25. narozeniny maratonem rozhovorů z Národního muzea

15. května 2024

Rádio Impuls slaví čtvrtstoletí v éteru. Aktuální výsledky Radioprojektu za IV. čtvrtletí 2023 a I....

Ukrajina už nestíhá sestřelovat rakety. Rusům vychází nová taktika

15. května 2024

Premium Zpráva, která zní jako nostalgická vzpomínka na lepší časy: v noci na úterek podniklo Rusko nálet...

Útok na Fica odsoudili Pavel, Babiš či von der Leyenová. Bůh mu žehnej, popřál Orbán

15. května 2024  15:33,  aktualizováno  16:57

Prezident Petr Pavel odsoudil útok na slovenského premiéra Roberta Fica. Předsedkyně Evropské...

Slyšel jsem volání „Postřelili Fica!“ popsal z místa slovenský novinář

15. května 2024  16:53

Slovenský novinář Hospodárských novin Juraj Bury byl na výjezdním zasedání slovenské vlády v obci...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...