Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Antonín, topič

21. 5. 2011 12:33
Paráda.

Nebyl jsem tam sice v "té" době, ale později, na festiválku Sziget, který tak trochu převyšoval tuzemské jak rozsahem, tak zprvu i muzikou. A za pár korun!

Maďarské pivo jsem tedy ochutnal, bohužel. Kdoví kdo jim poradil čepovat to tak příšerně přechlazené. A k životu v zásadě stačí "Egy sör kérem" nebo "vörös bor es kola" a "Kösz." Sice jsou maďaři zhruba stejně neochotní mluvit nějakým jiným jazykem, jako Francouzi, ale na rozdíl od nich se na vás netváří jakože poprvé v životě spatřilil exota, který neumí maďarsky.

0 0
možnosti

Zůstaň nad věcí, baby

21. 5. 2011 9:27
jáj, jako vždy - dobré

uzený sýr, pálinka, čéreě barák

a parlament ...je celkem slušnej barák.

prásk podkoní..prásk podkoní..

Tři sestry - Budapešť, album Na kovárně, to je nářez, rok 1990R^

To tam byli taky, nevim, přesně kdy, asi 1986-1988, nějak v tom rozmezí. A rodina byla u Balatonu v roce 1986 a přivezli odtamtud domů první , můj první juice. Jablečný. Byl strašně drobý, bya to snad litrovka a vydržela v lednici asi týden, byla to velká vzácnost. Byl v tetrapaku. U nás se prodávaly přeslazený džusy v plechovkách, docela hnusný. No a dnes? Dnes 11 let  neteř byla se školu ve Španělku, chystají se školou do Londýna..s rodiči v Rakousku a v Itálií, párkrát...dnes je uplně jiná doba co se týče cestování.

0 0
možnosti

Antonín, topič

21. 5. 2011 12:34
Re: jáj, jako vždy - dobré

A ani si toho ti spratci neváží.

0 0
možnosti

marka40

19. 5. 2011 8:00
Já tam

byla v r. 1986. Koukali jsme tehdy jak Alenka v říši divů.

0 0
možnosti

Don don

18. 5. 2011 22:51
no

a já v roce 84 cestoval do  DDR. Je pravda, že jsem to dostal za to, že jsem jako jeden z mála zvládal na střední škole němčinu. Ale za 50 marek jsem pořídil mašinku na TT dráhu. Pak jsem neměl tejden co žrát, ale mašinka i svítila:-)

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

18. 5. 2011 23:13
Re: no

A ještě svítí?;-)

0 0
možnosti

maraz

18. 5. 2011 22:03
To jsme se mohli potkat :-)

Bude mi 43 a někdy v té době, o níž autor píše, jsme s kamarádem podnikli trestnou výpravu do Budapešti, při níž jsme všechny naše brigádami získané a z kapesného ušetřené peníze směnili za gramodesky a nahrané audiokazety - Iron Maiden, Kiss, Twisted Sister, AC/DC, W.A.S.P., Metallica - přesně jak je to v článku, a pořád je mám všechny ve svém hudebním archívu :-) Akorát dodnes nedokážu pochopit, že nám kamarádovi rodiče bez problémů na tu cestu půjčili svou zánovní trávově zelenou škodu 120 L model M, měli jsme tehdy ještě mokrá razítka v řidičácích...

0 0
možnosti

Zůstaň nad věcí, baby

21. 5. 2011 9:32
Re: To jsme se mohli potkat :-)

Takže jste se vezli jako páni;-)R^ Dneska nikdo asi nepochopí, z mladších, jaký superfáro byla Ś120L model MAXÍK tak v roce 1985...

0 0
možnosti

Stobka

18. 5. 2011 21:40
Taky jsme byli na gymplu v Maďarsku na výletě

spali jsme v kempu u Balatonu ve stanech

0 0
možnosti