Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirek-storch

20. 4. 2009 20:33
Jako taky bývalý tankista jsem si tady zavzpomínal jak jste

pěkně popsal. Vždy jsem říkal, že Miloslav Švandrlík to přehnal, když napsal "Černé barony", ale na vojenské katedře jsem si říkal "něco z toho může být pravda". Když jsem byl u tankového praporu, tak jsem všem neznalým civilstům uváděl :"Švandrlík to zdaleka nevystihl a nedotáhl co se tam děje." ;-( Nám v mrazu na Šumavě vypnuli vodu, když jsme se namydlení měli jít sprchovat ve stanu, a opak jsme ze sebe loupali zmrzlé mýdlo. Ještě že jsme byli mladí a otužilí.;-)R^ Karma pro kolegu tankistu

0 0
možnosti
B

bull.terrier.pro.cenzora.2

12. 4. 2009 23:03
Hmmm,

já přísahu podepsal na pévéesce. Ani jsem si při tom nezakřičel. Oni se s námi nechtěli chlubit :-(

0 0
možnosti
PK

pivni kecal

12. 4. 2009 23:23
Re: Hmmm,

;-DR^

0 0
možnosti