Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nenahraditelna skoda zborit ttak krasnou echnickou historickou stavbu.

2 0
možnosti
PB

Teda mně připadal škaredej a zbytečnej.

0 1
možnosti
Foto

Každému se prostě líbí něco jiného... Ale zbytečný? Kdybychom vše zbytečné zbourali, tak tu nemáme skoro nic...

1 0
možnosti
LJ

Já jsem tam jednu dobu i pracoval, ale chápu, že život jde dál a nelze chovávat všechny staré stavby. Tak jsem komínu v duchu zamával na rozloučenou.

1 0
možnosti
ND

Nedělali ten komín machři z Teplotechny?

0 0
možnosti
MB

Zbořili Vám pupeční šňůru, plně chápu! Pouta vzpomínek plno. Je to legrační - Patříme k sobě! Karnola Krnov zrušena - Mozek a srdce podniku Dezinatura - Vyhořela ! Cenná paměť Slezského Manchesteru! Muži v textilu měli svoje heslo - Přes den s nitkou - Večer s Pxitkou. Jitkou, samozřejmě ... :-) Nermuťte - viz :

https://bruntalsky.denik.cz/zpravy_region/narodni-kulturni-pamatka-karnola-po-velkem-pozaru-20171228.html

2 0
možnosti
Foto

Ale ten požár nikdo nenaplánoval a už vůbec nikdo mu tak okatě netleskal...

3 0
možnosti
Foto

achjo...škoda ho, byl hezkej...

4 0
možnosti
Foto

Je to asi věc diskuze, ale ode mě máte R^VR^, taky mě to prostě mrzí...

2 0
možnosti