Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stojednaprocentní souhlas!!! Skvělé.

4 3
možnosti
JZ

Přesně tak bych celou tu šaškárnu shrnul. R^

2 2
možnosti
Foto

Já nevím. Já jsem tak velký ateista, že se až bojím, že mě za to Pámbů potrestá.

A prosím Vás, ten pán, co ho chcete zachránit, je kdo?

3 3
možnosti
MD

Zadny strach, kazdy na posledni chvili otoci a najde k nemu cestu. Na prahu posledni cesty, cervi dirou, se deji divy.

2 0
možnosti
Foto

Nejhorší je, že ti křesťanští aktivisté z obyčejné personální otázky udělali politikum.

2 0
možnosti
LT

L10u77d72ě95k 40T70o29n26d83r

16. 2. 2018 15:50

Asi jsem členem jiného národa.

0 0
možnosti
Foto

;-Dtak to klidně podepíšu;-DR^

1 1
možnosti
JP

Nemá to chybu. Výstižný popis našeho národa.

6 0
možnosti
AL

MYslím, že to výstižně ilustruje schizofrenii českého národa. Když se po nás něco chce, jsme ateisté, ale když se nám to hodí, jsou nám křesťanství i tradiční hodnoty docela dobré :-)

8 0
možnosti
JM

Já třeba nemám Duku rád, ale pokud bude odvolán na základě toho co mi na něm vůbec nevadí, tak je pak vysoká šance, že přijde někdo pro mě horší.

Ale tohle neřeším kvůli nějakým křesťanským hodnotám, ale kvůli pro mě pozitivním běhu dějin,

3 0
možnosti
MD

Nektere clanky by mely byt na zaver opatreny vysvetlenim, co tim chtel autor rici nebo alespon co s nim pri psani cloumalo.

8 2
možnosti
LT

L63u20d19ě91k 57T17o57n89d90r

16. 2. 2018 15:50

Autor se snaží být za každou cenu vtipný. Ber kde ber.

3 1
možnosti