Diskuse

Mám dotaz. Viděl už někdy někdo živého vítače?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J14a93n 64D93r56t58i12n62a

15. 8. 2017 15:43

Zkuste se podivat na pana ktery se jmenujen Jan Pinos - je to tusim byvaly sef CHKO Broumovska steny (ale tim si nejsem uplne jisty, mozna to byla jina skalni oblast). Napiste jeho jmeno do google a pak ctete. Me opravdu sel mraz po zadech a pri cteni jeho názorů jsem pochopil co je nejvetsim nebezpecim pro Evropu.

0 0
možnosti

No videl jsem napriklad transparent "prijmeme million uprchliku" (to berte jako jeden priklad za vsechny). Jestli je vase uvaha zalozena na tom, ze jste nikde nevidel transparent s napsiem doslova a do pismene "preji si islamizaci Evropy", pak je to tedy pekne uboha demagogie.

0 0
možnosti

To byl pan Kohout, to se nepočítá

0 0
možnosti

Sorry ale na slovo "vítač" jsem snad ještě u nás nenarazil, až tady:-)

0 0
možnosti
Foto

Viděl bych to dost podobně, milý autore R^

2 0
možnosti

To je to samy jako s neomarxisty. Dle intrernetu musí byt doslova všude, i u me pod posteli a ja nikdy zadneho nepotkal. Asi to bude proto, ze neomarxismus neexistuje a je to umela nalepka, kterou vymysleli krajne pravicovy kruhy v USA pro sve oponenty, ale neskryva se za tim zadna ideologie, někdo kdo by ji definoval a kdo by se k ni hlasil. S temi "vitaci" je to obdobne. Nechci strilet lidi na hranicich z kulometu, poukazu na to, ze problem není tak jednoduchy k reseni=jsem vitac, ikdyz zadne ekonomicke migranty prijimat nechci. Divna doba, kde pro mnohe lidi neexistuje racionalni stred. Bud jsi nas, nebo nepritel.

1 0
možnosti

Někteří vítači vítají zcela otevřeně a dokonce mluví o nutnosti otevřené náruče, jiní rozvěšují transparenty typu "isláme vítej v ČR" nebo "přijměme trilion uprchlíků", jiní jen hysterčí kvůli plotu na hranicím. V diskuzích se jich tu zhruba desítka pohybuje, jestli jsou živí, těžko říct.

1 0
možnosti
Foto

:) Vítej mezi vítači :)

3 0
možnosti
Foto

Palec nahoru. No, pravda, lehké to tu mit nebudete. Dotknul jste se ,, skvělé,, vzdělanosti mnoha zdejších a posvátné hysterie, alias vlastenectví. Neboť živých vítačů jako šafránu, zato živých volů jak na farmářských slavnostech, že nám tu až padaji z monitoru..což...hlavně že članky plné Arabů ze střední Afriky, indického ohozu skrývajícich teroristu vynášejí čtyřicítkou. Bezva článek co mě neskutečně pobavil.:)

8 1
možnosti

Já jednou viděl sluníčkáře, jak z čítanky, kluk s náušnicí, holka s dredama. Na Dnech Evropy mi tvrdili, že zbraně jsou zlo, a že zákaz pomůže. Respektive spíš já jim opak.

Na jednu stranu jsem měl pocit, že být na světě jenom lidi jako oni, bylo-by líp, než kdyby byli jen lidé jako my (míněno "my" co jsme přišli s peticí protiregulaci zbraní), na druhou stranu... Dokud jsou tu i lidé čistě zlí , potřebujeme lidi kteří jsou ochotni sáhnout k násilí.

4 0
možnosti