Diskuse

Ohodnoť si film a nezapomeň, nadávat můžeš, jak je jen libo...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R50a48d28e78k 23J79a27r86o23š

10. 8. 2017 19:13

Martin Braun:

OK, jako trollfjord jste tam od r. 2012. Já jsem tam coby Rade od r. 2004. Za mých časů byl ten test opravdu dost tvrdý, a to jak z hlediska vědomostí, tak i časových limitů. Což potvrzuje mojí teorii, že později ten test hodně změkčili a zřejmě zrušili i časový limit. Takže se tam nyní může dostávat ke komentování s prominutím každý druhý... Což samozřejmě není nic proti Vám.

0 0
možnosti
Foto

Tak samozrejme nevim jak to bylo kdysi a ani moc ted. Ja jen psal ze ten test byl tak snadny ze jsem se ptal admina jaky ma vubec smysl. Asi se ale shodneme ze ty komentare jsou dost hloupe a detinske

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, ale já raději používám fdb.cz

Infromace zde mi přijdou u jednotlivých titulů encyklopedicky úplnější (samozřejmě, až na výjimky,jako vždy).

Diskuse pro mne osobně nejsou až tlik relavantní.

K testu na csfd.cz - sám patřím rovněý mezi ty neúspěšné. Důvod je prostý. Řadu těch novodých děl jsem prostě neviděl - komerční díla nejsou mým hobby - a tudíž jsem nemohl správně odpovědět. Ale, nechybí mi to a někdy i na tento server zajdu.

imdb.com - je samozřejmě profesionálněji vedený mezinárodní server.

1 0
možnosti

na čsfd občas kouknu,ale připadá mi to tam jako klub náročného diváka....většinou ty odpady jsou pro mě koukatelné a naopak některé filmy v tom žebříčku vyloženě nemusím ..

0 0
možnosti

No, že tam mají vysoké hodnocení filmy náročného diváka (jak jste tak hezky napsal) je asi pravda a je potřeba to brát s rezervou. Ale pokud má něco těch odpadů hodně, už to většinou je fakt strašná slátanina.

0 0
možnosti

Jsem na ČSFD necelých 11 let, ale nikdy se nestalo, že by komentáře nebo procentuální hodnocení ovlivňovaly můj výběr filmů. Můžu dát 5* odpadu nebo "odpad!" oscarovému filmu. Samozřejmě je to málokdy, ale i tak se stává, že se moje vnímání filmu dost liší od jiných. Vždyť 100 lidí - 100 chutí. :-)

Ale nepíšu vulgární komentáře, moje svědomí mi to prostě nedovolí, je mi to proti srsti. Ovšem rád si přečtu takového verbala... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale to je naprosto v pořádku. Ono opravdu platí to, že sto lidí - sto chutí. Já spíše psal o těch uživatelích, kteří se vyžívají ve vulgárních, až nechutných nadávkách...

1 0
možnosti
Foto

Pokud se nemýlím, tak psát komentáře na zmíněném webu není až tak jednoduché, člověk se k tomu musí propracovat přes udílení hvězdiček, což mě nebaví. Ovšem jako pomůcka je ČSFD k nezaplacení, dočtu se tam i o filmech a seriálech, které ještě nejsou v tuzemské distribuci, případně běží na placených kanálech, ke kterým Spáčilová ještě nedospěla. Většina prudících komentátorů dokáže zhodnotit i bezva film (tedy alespoň pro mě) velmi negativně, ne proto, že by byl špatný, ale něco podobného už bylo ve filmech jiných a líp zahraných (zrežírovaných, lepší efekty). Přijde mi, že ti lidé nedělají nic jiného, než že denně shlédnou deset filmů a místo spánku je pak hodnotí na webu.

2 0
možnosti

R90a69d52e92k 23J14a81r52o25š

10. 8. 2017 16:28

Dříve člověk musel udělit, tuším, asi 500 hvězdiček (hodnocení) a mohl pak zkusit absolvovat dost nesnadný test z filmové historie a současnosti. Teprve po jeho úspěšném absolvování mohl člověk hodnotit. Obávám se ale, že test už byl zrušen, a hodnotit lze už po "nahvězdičkování" několika stovek filmů. Aneb vítězství kvantity nad kvalitou... Také podle toho některé ty komentáře vypadají...

1 0
možnosti

R89a74d92e87k 61J69a30r23o79š

10. 8. 2017 16:19

Chodím tam dost často, ale spíše jen kouknout na procenta u neznámých filmů, abych neztrácel čas sledováním nějakého diváckého propadáku.

Komentáře moc nesleduji, přijde mi, že dnes už tam může komentovat každej jouda. Dříve člověk musel absolvovat dost náročný filmový test a teprve po jeho úspěšném splnění mohl psát komentáře. Test mám splněný, ale komentuji jen zcela sporadicky.

0 0
možnosti
Foto

Sleduju csfd ale spise kvuli doplnujicim informacim k filmum. Hodnocenim se nezabyvam protoze je to subjektivni a komentare typu bylo tam malo krve proto to byla blbost jsou hodne trapne.A je jich tam hodne

0 0
možnosti
Foto

I já, i když nekouřím, na ČSFD často chodím.

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle je dost zásadní informace....

4 0
možnosti