Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nechápu přístup redakce k používání "měkkých" vulgarismů. Kdyby jí šlo o absolutní čistotu všeho, co se objeví na webech idnes, neměla by povolovat vulgarismy ani v článcích, nebo dokonce v jejich titulcích. Typickou ukázkou je tento článek:

http://annatresnakova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=604151

Když jsem v nesouhlasné reakci na titulek a obsah článku použil podobnou vulgaritu, zjemněnou navíc vytečkováním, byl jsem nemilosrdně smazán. :-/

1 0
možnosti
Foto

Ten článek, na který odkazujete, není na hlavní blogové stránce, protože právě tím vulgarismem odporoval kodexu. Je pouze v sekci "soukromý blog". A co já pamatuji, tak v blogu bylo vždy povoleno odůvodněné použití vulgarismu...v diskuzi nikoliv.

0 0
možnosti
JS

Ten problém vidím jednoduše. Pokud má každý právo napsat co chce, pak má každý právo smazat co chce. Včetně redakce.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že toto sedí naprosto přesně např. na pana Hermánka ;-).

0 0
možnosti
TT

I nad tímto se může člověk pousmát: o nejvíc dukátů jsem nepřišel kvůli politikům, uprchlíkům, místním obohacovačům, policajtům plus soudcům, aktivistům, ziskovkářům a mirkům dušínům dohromady, ale kvůli kritice veškerých náboženství bez použití vulgarismů.

Zajímavé, že? ;-)

2 0
možnosti
VS

Já jsem na tom podobně. A stačilo jen použít občanské jméno blogera "Větvičky".

0 0
možnosti
MP

Proč prosím nezvažujete jako jednu z možností i osobní antipatii cenzora k dotyčnému ?

5 0
možnosti
Foto

:-)R^úsměv léčí a nic nestojí-a my Češi se na sebe navzájem usmíváme málo:-):-)8-o zato urážek a jedovatostí najdeme v diskuzích víc než dost8-o pěkný zbytek víkendu

1 0
možnosti
Foto

Vám taky Libuško. A díky za přečtení...

0 0
možnosti
Foto

Pár příspěvků mám také smazaných - ale většinou kvůli tomu, že jsem si neuhlídal autocenzuru a zkoušel jsem, co ještě může projít. Je logické, že Banga je vztahovačný na příspěvky o svém etniku a maže i příspěvky neobsahující jediný vulgarismus. Víc mi vadí mazání diskusních příspěvků samotnými autory článků. Je tady takových nedůtklivých autorů víc, já mám problém hlavně s jedním "architektem", který sem už několik let vkládá své malůvky přestaveb Tančícího domu a Nové scény ND a dostavby Staroměstského náměstí. Ten vůbec nediskutuje, ale všechny nesouhlasné příspěvky rovnou maže.

5 1
možnosti
Foto

Problém může být i ve skutečnosti, že se nacházíme na webu soukromé společnosti. Pokud napíši příspěvek, který ideologicky nezapadá do jejího vidění světa, tak vcelku chápu, že jej smázne. Má na to nástroje. Nač propagovat něco, s čím nesouhlasím, že ...... vůbec si nedělám iluze, že všechna vyjádření o svobodě slova apod., jsou míněná vážně.

2 0
možnosti
Foto

Každý projev diskredituje, kompromituje svého autora, ale každý projev, kterého si někdo jiný všimne, a snaží se zabránit, aby s ním byl seznámen ještě někdo jiný, děla z tohoto ušlechtilými záměry vedeného jedince nepřítele číslo jedna všech případných čtenářů, kteří pak nevědí a nemají ani šanci se dozvědět, o jakého ptáčka se jedná. Prvorepubliková cenzura textů Julia Fučíka z něj udělala neškodného beránka, a tak zabránila třeba konzervativnějším čtenářům pochopit, že jedná o karlínského kluka.

Ústavní zásada svobody projevu i po projevu by měla být úzkostlivě dodržována z čistě pragmatických důvodů, protože jenom ona umožňuje veřejnosti rozeznat, co je prospěšné a co nikoliv. Jakmile to začne dělat někdo za ní, snižuje tím imunitu jedinců vůči té či oné nákaze.

2 0
možnosti
  • Počet článků 684
  • Celková karma 14,40
  • Průměrná čtenost 1631x
 N
Nezávisle závislý nádeník, píšící jen tak pro potěšení.