Diskuse

Moje jízda tramvají aneb Jak jsem potkal nenávist

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z toho, co jste popsal i z toho, že je ta paní v Ostravě známá, vyplývá, že se jedná o mentální poruchu

0 0
možnosti

Nebuďte smutný, pane autore. Do Vašeho života zasáhne jen to, co si připustíte. V každém člověku je něco dobrého, jen to objevit:

„Existujídvě věci, které mě udivují a naplňují úžasem – hvězdnáobloha nad námi a mravní zákon v nás!“ » Immanuel Kant.

S lidským vnímáním a chováním cítil i náš velikán:

„Ochota,a tedy i schopnost porozumět světu, který nás obklopuje, je čímdál menší..." > J.A.Komenský.

1 0
možnosti
Foto

jízda MHD je opravdu někdy zajímaváR^

zlých naštvaných lidí je víc než dost-na můj vkus příliš:-/

1 0
možnosti

no jasně že za to může její zdravotní stav - buď je prostě blbá, nebo je v období hormonální nevyrovnanosti. těžko říct, co je horší.

0 0
možnosti
Foto

Takovich lidi, keri se zbytecne navazeji do ostatnich najdeme v kazdem meste nekolik. A jeden nenavistny starec sedi az nahore.

5 6
možnosti

nemela nahodou dlouhe zrzave vlnite vlasy?

0 0
možnosti
Foto

Nevím. Byla zima a tak měla čepici...

0 0
možnosti

Znám ji a ta paní je bohužel psychicky nemocná, i když to na první pohled tak nevypadá.

1 0
možnosti

Tu pani a jeji vystup jsem taky zazil na vlastni oci/usi. Karma

0 0
možnosti

Pavle, to jsou lidé, kteří mají nenávist ne jako koníček, ale nemoc, která je ve všech jejich pórech... Už ji neovládají... a smutné je, že se jim občas podaří někoho nakazit nebo zranit svou jedovou slinou...

4 0
možnosti
Foto

Víte Jani, já znám někoho, kdo zřejmě hned po probuzení uvažuje o tom, komu by ten den ublížil. A obhajuje to tím, že jeho (vlastně jí) taky nemá nikdo rád.. Docela začarovaný kruh, že?

4 0
možnosti
Foto

Alespoň 3x měsíčně měli by aspoň pražskou MHD (když ne těmi ostatními) povinně jezdit poslanci (a senátoři), aby zde hezky zblízka pocítili a zaslechli hlas lidu.

7 0
možnosti

Mám dojem, že právě toto hlas lidu ale nebyl.

7 0
možnosti