Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Vzkaz pro kolegu blogera aneb Pojď na pivo Jihočechu

Milý kolego blogere, nesmím tě jmenovat, ale určitě pochopíš, že píši tobě. A taky pochopíš, že mám problém s psaním čárek ve větách… Ale menší, než máš ty s diskutéry pod svými články.

Předem se omlouvám, že ti tykám, ale jelikož jsme asi tak stejně staří a podle profilové fotky nejsi ani o půl metru větší než já, tak to beru jako normální.

Moc rád čtu tvé blogy a docela se u nich bavím. Dá se říci, že tvé blogy vyhledávám už několik let. Moc se mi líbí to, jak si dokážeš pořád stát za tou svou věcí a nikdy svůj boj proti svým odpůrcům nevzdáš. Tady dáš mínus, tady vymažeš diskusní příspěvek a tvůj boj je vidět všude. Vždyť i na ostrově Kiribati mají internet a mohou si přečíst, jaký si bojovník…

Víš, milý kolego, já s drtivou většinou tvých názorů nesouhlasím a dokonce si mně pod svými výtvory už nejednou tak nějak smázl. Ale přesto to stále čtu. Máš z toho radost? Měl by si mít, když o sobě tvrdíš, že jsi publicista. Publicisté jsou rádi, když je někdo čte…

Já bych totiž, milý kolego, byl taky rád publicistou. Jen mi chybí to obrovské množství přátel, jejichž názory bych to své publicistické řemeslo zaštítil. Ty máš prostě štěstí, tví přátelé každou chvíli řeknou něco, co by se dalo publikovat a s čím bude souhlasit většina tvých čtenářů.  Mí přátelé jsou povětšinou nepublikovatelní.  To však neznamená, že by byli sprostí či dokonce blbí. Jen nedosahují výše těch tvých přátel a tak se o nich ve svých blábolech nezmiňuji.

Docela mně fascinuje tvá zarputilost pro dvě témata. Našel sis dvě věci, na které si se zaměřil a přes to nejede vlak. Já bych tohle nezvládl, já bych si po třetím či čtvrtém článku o stejném tématu připadal dost blbě a nechal bych to být. Ty však ne, ty ses do toho zakousl, a dokud se to tady nezmění, budeš o tom psát pořád. No do smrti máš o témata postaráno…

Ale přesto ti chci, milý kolego blogere napsat, že tě rád čtu. A přestože mám úplně jiné názory a nesouhlasím s devadesáti procenty tvých názorů, tak bych si dovedl představit to, že si s tebou zajdu na pivo. Ale bojím se milý Jene, že ty by si na to pivo nešel. Že ty podobné oponenty rovnou házíš do koše, kam podle tebe patří.

Ale kdyby si přece jen se mnou na to pivo šel, tak tě upozorňuji na další překážku. Ty nemáš rád Rusko a já nemám rád Budvar. O tobě to všichni vědí a já se s tím svěřil národu poprvé. Co s tím Jeníku uděláme?  Čekám na odpověď. A ostatním přeji hezký zbytek pondělního večera.

 

Autor: Pavel Nitka | pondělí 22.8.2016 20:32 | karma článku: 28,85 | přečteno: 1136x
  • Další články autora

Pavel Nitka

Není klaun jako klaun, aneb Jak jsem přišel ke strachu z klaunů

Psal se rok 1977 a v našem městečku zakotvil malý cirkus. Bohužel pro mně... Netušil jsem, že ve mně propukne coulrofobie.

20.4.2024 v 21:05 | Karma: 12,85 | Přečteno: 335x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma: 14,40 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jak jsem potkal samomluvce

A nejen já, určitě jste ho potkali i vy. Sedí sám někde na zastávce a mluví. A někdy i trochu křičí...

18.11.2023 v 17:39 | Karma: 15,13 | Přečteno: 384x | Diskuse| Společnost

Pavel Nitka

Já bych ty roušky zavedl navždy!

A když už, tak absolutně pro všechny, kojence nevyjímaje. Ať si na to ti človíčci zvykají pěkně ze startu...

11.12.2021 v 16:30 | Karma: 24,84 | Přečteno: 777x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

K čemu ti lidé vůbec jsou aneb Do fabriky s nimi...

Senátoři škodí, poslanci se perou, novináři lžou, učitelé se válejí doma a meteorologové nám v lednu oznamují, že je zima. A to všechno za naše daně! To se musí změnit...

22.1.2021 v 17:30 | Karma: 30,30 | Přečteno: 1192x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Nová odhalení z fakulty: studenti viděli vraha dřív, policie byla v budově víckrát

3. května 2024

Premium Masový vrah David K., který v prosinci při střelbě na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v...

Na důchodce zaklekli, chalífát neřeší. Němce děsí mdlé reakce jejich politiků

3. května 2024

Premium Snímky stovek radikálních islamistů demonstrujících v ulicích severoněmeckého Hamburku, kteří...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...