Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mají v nebi taky obědy?

To je hodně zajímavá otázka, že? Ale kdo nám na to odpoví? Farář, biskup, arcibiskup či sám František?

Tak jsem dneska zase využil služeb ostravského dopravního podniku. Zakoupil jsem si jízdenku, řádně jsem si ji označil a přemístil jsem se autobusem z bodu „A“ do bodu „B“… Na tom by nebylo nic zvláštního, neboť podobnou činnost v Ostravě provozují denně desetitisíce lidí, ale…

Ale já jsem tvor velmi zvídavý a sleduji vše, co se okolo mě děje. Takže se rozhlížím i při cestě sockou, jak tomu z oblibou říká část naší veřejnosti. Ale to neznamená, že jsem nějaký šmírák, prostě se jen dívám. A taky poslouchám, protože proto mám přece oči a uši…

A copak jsem tam viděl? Nejprve mně zaujala taková hezká blondýnka se dvěma ratolestmi, jejíž parfém či šampón voněl jako cukrová vata. A potom, že v autobusech v těchto dnech lidé spíše nevoní… Potom tam byla holka, která měla jako náušnice žárovky. Ne ty velké co nám EU zakazuje, ale takové ty malinkaté, které používáme do ručních svítilen. Ale nesvítily, což je škoda…

Ale to hlavní teprve přišlo. Seděl tam asi čtyř až pětiletý kluk s babičkou a byl velmi zvědavý. Zajímalo jej úplně vše a babička nestíhala odpovídat. Ale snažila se opravdu velmi hodně. A myslím si, že ji to docela šlo, dokud autobus nedorazil ke hřbitovu.

„Babi, tady leží děda?“

„Ne broučku, děda je doma.“

„Tak děda je už doma babi?“

„Ne broučku, děda je u nás, na našem hřbitově, víš?“

„Aha, takže je pořád v nebi, že?“

„Je a už tam zůstane.“

„Tak to asi teď půjde na oběd, že? Babi, mají v nebi taky obědy?“

„To víš, že mají.“

„Ale určitě byl ráno nakoupit a stavil se na pivo, že? A co asi dneska v nebi mají?“

A více jsem už neslyšel, takže netuším, co měli dneska v nebi k obědu. Ale určitě to bylo něco moc dobrého. A teď už mají asi i po večeři (neznám denní řád v Edenu) a tak je zbytečné tomu dědovi a jeho spolustolovníkům přát dobrou chuť. Ale mohu jim popřát dobrou chuť k nedělní snídani. A vám, co tam ještě nejste a čtete tento blábol, přeji krásný zbytek víkendu.

Autor: Pavel Nitka | sobota 21.5.2016 18:38 | karma článku: 29,42 | přečteno: 1529x
  • Další články autora

Pavel Nitka

Není klaun jako klaun, aneb Jak jsem přišel ke strachu z klaunů

Psal se rok 1977 a v našem městečku zakotvil malý cirkus. Bohužel pro mně... Netušil jsem, že ve mně propukne coulrofobie.

20.4.2024 v 21:05 | Karma: 12,85 | Přečteno: 335x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma: 14,40 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jak jsem potkal samomluvce

A nejen já, určitě jste ho potkali i vy. Sedí sám někde na zastávce a mluví. A někdy i trochu křičí...

18.11.2023 v 17:39 | Karma: 15,13 | Přečteno: 384x | Diskuse| Společnost

Pavel Nitka

Já bych ty roušky zavedl navždy!

A když už, tak absolutně pro všechny, kojence nevyjímaje. Ať si na to ti človíčci zvykají pěkně ze startu...

11.12.2021 v 16:30 | Karma: 24,84 | Přečteno: 777x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

K čemu ti lidé vůbec jsou aneb Do fabriky s nimi...

Senátoři škodí, poslanci se perou, novináři lžou, učitelé se válejí doma a meteorologové nám v lednu oznamují, že je zima. A to všechno za naše daně! To se musí změnit...

22.1.2021 v 17:30 | Karma: 30,30 | Přečteno: 1192x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel

1. května 2024

V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...

Řidič Porsche srazil ve Vysočanech ženu s kočárkem, ta utrpěla vážná zranění

1. května 2024  20:36

V pražských Vysočanech sjel řidič automobilu ze silnice a srazil ženu s kočárkem. Podle mluvčího...

Školák měl v osmi letech dvě mrtvice. Nemocných dětí od covidu přibývá

1. května 2024

Premium Netušili jsme, že mrtvici mohou dostat i děti, říkají rodiče těch, které to zažily. Některé dokonce...

Silný vítr komplikuje dopravu. Z Havlíčkova Brodu nejezdí vlaky na dvou tratích

1. května 2024  17:13,  aktualizováno  19:46

Silný vítr potrápil hlavně řidiče na Pardubicku. Z důvodu pádu několika stromů museli policisté...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....