Bláboly

Pavel Nitka

Co je psáno, to je dáno aneb Nálepky se nezbavíš....

A ještě jednou aneb... Vše, co kdy řekneš či uděláš, může být dříve či později nějakým chytrákem použito proti tobě. A že takových chytráků je. Moderní média jimi překypují...

5.9.2018 v 18:48 | Karma článku: 16.66 | Přečteno: 434 | Diskuse

Pavel Nitka

Já bych všechny ty ipsylóny zrušil

Vždyť k čemu to vlastně je? Podle mne jen k tomu, aby sy mohli učitelky češtiny léčit svůj mindrák na svích žácích, kteří už to po škole stejně nebudou potřebovat...

17.8.2018 v 16:26 | Karma článku: 24.67 | Přečteno: 584 | Diskuse

Pavel Nitka

Zastávková story aneb Jak jsem potkal teenagerky

Prázdniny jsou v plném proudu a tak není divu, že člověk občas narazí na nějaké to dítě. Jsou vlastně všude a tak není divu, že i já dvě potkal..

7.7.2018 v 17:20 | Karma článku: 37.74 | Přečteno: 4969 | Diskuse

Pavel Nitka

Vědátoři zase něco objevili aneb A k čemu to vlastně je?

Pořád jenom hledají planety, předpovídají počasí na Jupiteru, počítají nohy mnohonožkám, modelují šroubovici DNA vyhynulé žáby a podle ní zjišťují, jak měla vlhkou kůži po hodinovém pobytu na sluníčku, ale k čemu to je?

19.6.2018 v 20:38 | Karma článku: 18.84 | Přečteno: 817 | Diskuse

Pavel Nitka

Je pondělí a já už mám pro tento týden dobrý skutek splněn. I když...

I když netuším, jestli je příspěvek alkoholikovi na placatici vodky dobrým skutkem. Ale myslím si, že to dobrý skutek byl, pomohl jsem bližnímu k chvilkovému štěstí a to se cení.

21.5.2018 v 16:10 | Karma článku: 15.32 | Přečteno: 364 | Diskuse

Pavel Nitka

A která z našich televizí bude tu třetí světovou válku vysílat přímým přenosem?

Vyplatí se konečně ten povinný televizní poplatek, nebo nás zase ta proklatá ČT zklame? A nekoupí si náhodou exkluzivní práva pan Soukup? No uvidíme...

12.4.2018 v 14:58 | Karma článku: 42.97 | Přečteno: 3867 | Diskuse

Pavel Nitka

Virtuální škamna zrušena aneb Chráníme vaše údaje až do roztrhání těla

Vždyť když nemůžeme ochránit vás, tak to uděláme alespoň s vašimi osobními daty. A začneme třeba tím, že vám přestanou chodit upozornění na narozeniny vašich bývalých spolužáků...

4.4.2018 v 19:22 | Karma článku: 34.16 | Přečteno: 1238 | Diskuse

Pavel Nitka

Nechápu, proč toho Mirka nemají lidé rádi

Vždyť on je takový otevřený, lidový a úplně na všechno má odpověď. Snaží se být mluvčím celého národa a národ jej přitom nesnáší... A přesto nadále hrdinně bojuje...

30.3.2018 v 17:58 | Karma článku: 43.95 | Přečteno: 11052 | Diskuse

Pavel Nitka

Pravda barvoslepých aneb Kdo nemočí s námi, močí proti nám....

Vždyť svět je tak jednoduchý. Černá je černá, bílá je bílá, dobro je dobro, zlo je zlo, pravda je pravda a lež je lež. Mezi tím je jen široká demarkační linie a jakýkoliv její přechod je špatný....

16.3.2018 v 20:09 | Karma článku: 22.75 | Přečteno: 713 | Diskuse

Pavel Nitka

Jak jsem postavil samoobsluhu

V potu tváře jsem proséval písek před míchačkou, vozil cihly v kolečkách, podával zedníkům nářadí, nosil jim pivo...

4.3.2018 v 16:15 | Karma článku: 34.64 | Přečteno: 1285 | Diskuse

Pavel Nitka

Zachraňme Dominika Duku, volá ateistický národ

Žádní sluníčkáři nám nebudou diktovat to, kdo bude v naší zemi řídit tu nenáviděnou a nenažranou církev a žádný neomarxista nebude psát šéfovi Vatikánu co by měl dělat. My mu napíšeme sami...

16.2.2018 v 15:16 | Karma článku: 27.15 | Přečteno: 1307 | Diskuse

Pavel Nitka

Jak jsme stavěli sněhuláka

Sněhulák k zimě prostě patří a ruku na srdce, kdo z nás nikdy žádného nepostavil? Třeba jen takového malinkatého, na zasněženém parapetu za oknem...

31.12.2017 v 8:00 | Karma článku: 17.24 | Přečteno: 293 | Diskuse

Pavel Nitka

Co jsem dělal o Vánocích? Koukal jsem na televizi

Samozřejmě kromě těch ostatních věcí, jako je například výroba bramborového salátu, obalování dárků či rozbalování řízků. Vlastně naopak...

29.12.2017 v 17:28 | Karma článku: 20.21 | Přečteno: 660 | Diskuse

Pavel Nitka

Hloupý násilník v tramvaji aneb A zase to byl Ostravák

Už je to tu zase. Obyvatelé moravskoslezské metropole se zase ukázali a předvedli co jsou zač. Už aby ta Ostrava patřila Polsku, konečně bude klid a nebudeme se za ně muset stydět...

13.12.2017 v 13:36 | Karma článku: 37.33 | Přečteno: 3623 | Diskuse

Pavel Nitka

Zase jsem prohrál aneb Z lásky k Česku...

Tak jsem ten dnešní Mezinárodní den bez nákupů zahájil stylově. Nákupem. Bylo třeba nakoupit nějaký ten proviant a tak jsem vyrazil do hypermarketu. Kdybych raději seděl doma...

25.11.2017 v 11:48 | Karma článku: 33.25 | Přečteno: 1449 | Diskuse

Pavel Nitka

Má svoboda v předposledním roce normalizace aneb Jak jsem se bál medvěda

A kdo by se taky té šelmy nebál? Je to velké, má to drápy, má to zuby, rychle to běhá a dokonce to leze i po stromech. A když to kousne, tak to hodně bolí. Alespoň jsem o tom něco četl...

24.11.2017 v 14:30 | Karma článku: 13.14 | Přečteno: 343 | Diskuse

Pavel Nitka

Všichni chtějí dobro, jen si ho každý představuje jinak

Přiznávám, jsem občas masochista. Občas si prostě vědomě způsobuji utrpení a nevadí mi to. Dokonce si to i užívám. Třeba zrovna dnes. Dobrovolně sleduji ustavující schůzi PS PČR...

20.11.2017 v 16:11 | Karma článku: 32.09 | Přečteno: 1147 | Diskuse

Pavel Nitka

Není Jako jako Jako aneb Malá dávka přirovnání

Máme po volbách a tak není divu, že se k této události chce vyjádřit kde kdo. A ani já nejsem výjimkou, ale dnes to nebude... Přece nepůjdu s davem jako ovce. Raději si počkám a pak se rozepíšu jako Pulitzer...

27.10.2017 v 10:54 | Karma článku: 11.48 | Přečteno: 508 | Diskuse

Pavel Nitka

Prý jim nejde o koryta. Tak já bych si s dovolením nějaké vzal...

Tak už pozítří to vypukne. Otevřou se volební místnosti a občané rozhodnou o tom, která strana či hnutí nás povede ke světlým zítřkům. Vždyť zájem o spokojenost občana je to, proč se obyčejný člověk vyučí na politika.

18.10.2017 v 18:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 531 | Diskuse

Pavel Nitka

Nestačím se divit, jak jsou ti vědátoři hloupí

Vždyť oni si myslí, že kdejaké hlouposti kterou zveřejní v nějakém tom svém "prestižním" časopise uvěříme. A přitom jim jde jen o to, aby měli na to své bádání více peněz. Ale na nás si nepřijdou! K lopatě s nimi!

4.10.2017 v 12:21 | Karma článku: 34.17 | Přečteno: 3231 | Diskuse