Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak vidno, český národ se uchyluje k humoru i v dobách neradostných, jak bylo historicky mnohokrát ověřeno... :-)

Můj odhad je, že to ještě nějakou dobu potrvá a pak (až budeme v pytli) se z čirého pudu sebezáchovy vrhneme do náruče nějakého politického zachránce, EU se rozpadne a stinné stránky vystřídá nějaká lehká totalita, abychom mohli začít znovu.. Přežít se dá vše, jen dvě věci jsou fatální: 1) ekologie, 2) nevratné osídlování Evropy.....

0 0
možnosti
PK

Chěl bych se toho dožítR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Pobavil jsem se. Jelikož vás jako blogera nemám zmapovaného a vzhledem k tomu, že jsou tu někteří, kteří by takový článek napsali ve zcela vážném úmyslu, jsem naskočil na správnou vlnu až po těch mandarinkách:-)

1 0
možnosti
MV

pobavilo a v tom hicu se tohle pocita nasobne

diky

2 0
možnosti
Foto

Rozesmálo mě, že "mandarinka bude zas jen heslem ve slovníku". Jen mi chybí dovolená ve

Warnemünde

0 0
možnosti
EH

Hezká satira... Akorát nemůžete popřít, že diskuze se kolem článků o Romech zavírá a naopak se otvírají diskuze o češtině pro nebinární lidi (a to jsem si vždycky myslela, že člověk je analogový), přejmenovávání výrobků, aby nikoho neurazily atd. Pak teprve nastane ten Zemský ráj to napohled. :-)

Chybí komunikace a je tu snaha řešit problémy z úhlu pohledu neziskovek.

4 0
možnosti
Foto

Diskuse se zavírají většinou kvůli pár (s prominutím) debilům, kteří si svobodu slova vykládají jako to, že si prostě mohou urážet a sprostě napadat kohokoliv. A nedejbože, že jim to někdo zatrhne. To je hned plno keců o cenzuře a nesvobodě...

6 0
možnosti