Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nějak jste mi, zcela mimo tradiční medicínské postupy, způsobil schizofrenii. Souhlasím s vámi totiž v první části vašeho příspěvku, ale ve druhé jste podle mne zcela minul cíl. Absolventy VŠŽ sleduji dlouhodobě a u většiny z nich docházím k závěru, že pravdu měl Jan Werich v proslulém rčení o stáří a s ním očekávané, leč nepřicházející moudrosti. Jenže jste je neoprávněně ztotožnil jen s jednou kategorií. Podle mne jsou mezi nimi stejně vydatně zastoupeni stoupenci toho, který tak dlouho tančil, až to stáhlo králíka. Zastánci existence nějakého blíže neidentifikovatelného plastelínského národa, stoupenci myšlenky muslikulturalismu a moudří hlasatelé myšlenky, že Češi jsou od přírody rasisty a topí vietnamské děti. A v neposlední řadě, leč poslední době přátelé myšlenky, že je třeba Syřanům uloupit 50 dětí a vydávat je u nás za sirotky, aby se neziskovky nažraly a kozy zůstaly šejdrem.

Takže VŠŽ vypouští mezi ostatní pěkná kvítka, ale blbost, jež tu kvete, je politicky nestranná, ba dokonce bych řekl, že mezi levičáky je jí více, než mezi konzervami.

1 0
možnosti
Foto

Tak tuhle vysokou školu bych asi nezvládla, já mám jen prachobyčejné univerzitní vzdělání. Díky za výstižný článek psaný s nadsázkou.R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^skvěle a pravdivě vystihnuto,Pavle.

O těch nákupech v burkách jsem nevěděla,a to mám Tesco kousek,příště vyzkouším,dík za tip.;-D

0 0
možnosti
RK

R27u91d51o40l48f 95K25o61n29c

22. 9. 2018 23:15

Nedá mi ...

• jedna z krásnych myšlienok pre život: životná múdrosť je dôležitejšia ako IQ. Existuje mnoho extrémne inteligentných ľudí, ktorí prežívajú veľmi nešťastné životy. Múdrosť znamená vidieť veci neobvyklým spôsobom teda múdrosť je v podstate schopnosť poznať odpoveď bez toho, aby ste o nej museli premýšľať.

Dôkaz : ľudia ktorí poctivo zarobili viac peňazí (=dotiahli to v živote ďaleko) alebo ktorí patria k úspešným určite nie sú vždy tí najinteligentnejší alebo najlepšie vzdelaní.

2 0
možnosti
Foto

H12a85n58a 61V31l63k28o69v89á

22. 9. 2018 22:02

:-)ocenila bych tu upřímnost.

poté co mezi známými mám pár lidí co nedokončili první semestr ale na FB mají jako Alma Mater třeba VUT - přece tam byli zapsaní, ne....;-)

Jestli vy ty sociální sítě moc nežerete....

1 0
možnosti
Foto

A proč bych je nějak moc žral? Já jen napsal svůj postřeh a drobný komentář. To snad není nic špatného... ;-)

0 0
možnosti
OP

Na ten nadpis jsem chtěla odpovědět, že nejprestižnější titul jest spokojen, šťasten. Na obsah článku raději neříkám nic :-)

1 0
možnosti
Foto

To nemusíte... Já jsem třeba jen rád, že jste si to přečetla...

0 0
možnosti
Foto

R^to jste vystihl dokonale-bohužel jsou tihle absolventi hlasitější než jiné skupiny obyvatelstva a i když nemají co říct k tématu, urážejí nadávají zastrašují-karma a poděkovaní za skvělý rozbor:-)R^

1 0
možnosti