Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^také jsem párkrát byla zatažena do podobných diskuzí;-D

zasmála jsem se

0 0
možnosti

Myslím, že si z Vás dělaly celou dobu tak trochu legraci;-). Podle mě to berou jako nějaký úkol ve stylu, že neuděláš tohle nebo tamto. A tak s Vámi vedly tenhle rozhovor, který z půlky nemyslely vážně, ale protože by na sebe rády upozornily, a protože si z části připadají dospěle a jsou přesně na té hranici, kdy začínají mnohé věci vidět jinak, daly se s Vámi do hovoru. Je to v podstatě trénink, jestli je dospělí berou vážně a z části snaha o to, aby je dospělí skutečně vážně brali:-).

Kdysi jsem jel vlakem, a protože jsem učil na zkoušku, měl jsem otevřená skripta a snažil se naučit to, co jsem nestihl. Ani už nevím kde, si přistoupila nějaká ZŠ, která jela zřejmě na školní výlet. Bohužel ani moje do té doby prázdné kupé nezůstalo ušetřeno a zaplnilo jej několik kluků a dvě holky. Podle vizáže kluků jsem poznal, že je jim tak cca dvanáct - třináct (víc rozhodně ne), a i když jsem byl tehdy mladý, působil jsem proti nim přeci jen dospěle:-).

Je to dlouho, takže detaily se vytratily, ale vím, že se mě ta jedna holka začala na něco ptát v souvislosti se školou a vůbec studentským životem. Potřeboval jsem učit a zrovna jsem se nechtěl vybavovat s takovým mládětem, ale slušně jsem odpověděl. A kluci zírali, čeho ta jejich odvážná spolužačka v uvozovkách dosáhla. Druhá z holek se naštěstí styděla. Ovšem kluci se rozhodli, že musí přidat a nabídli mi, jestli si s nimi nechci dát pivo:-). Odmítl jsem a tak si plechovky otevřeli jen sami pro sebe:-). Děťátka:-).

0 1
možnosti

Já bych asi jednoduše diplomaticky prohodil: "tak ať vám to vydrží", pokud by mě to tedy pod tíhou okamžiku napadlo. :-)

2 0
možnosti

Měl jste dál pokračovat, mezigenerační výměna přináší radost a rozptýlení, ale někdy i hluboké opovržení ...:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jenže já měl i trochu strach, že na mne někde vykoukne i tatínek oné slečny. ;-)

1 0
možnosti