Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doufám, že jsem to pochopila správně - protože jsem se při tom pobavila. A za sebe, ateistu, nemyslím si, že by Svatému otci měli kecat do zákonů, které Vatikán má, jiní než k tomu určení. (Nejspíš biskupové, možná konkláve, fakt netuším...;-), ale jinak nikdo. )

0 0
možnosti
KM

Proč si s tím děláte takové starostě ?

Já myslím, že i kdyby ho ten Fanouš, ta hlava katolíků eventuelně odvolala, tak tady máme ještě většinou zvoleného vítěze - nejvyššího ústavního činitele a ten v druhém funkčním období, kdy už ho stejně další nečeká, se už nemusí tolik vázat nejen na ústavu, natož na nějaké fláternické předpisy a zvyklosti.

Prostě on je tady pánem a tak kamaráda Duku, kdyby to nevyšlo prostě jmenuje arcibiskupem pražským sám.

No a že jich v Čechách a na Moravě budeme mít o jednoho více, co na tom sejde !

Vždyť stejně nejdou náklady ještě nějaký čas nepůjdou z majetku a restitucí církví a tak stejnak to zaplatíme my všici a tak prostě bude jen o jednoho fláternickýho papaláše víc.

Vždyť v historii dokonce i Pápežů bylo v letech 1378 - 1417 víc než jen jeden a od koncilu v Pise r. 1409 byli dokonce tři. Tak proč bychom my, ve vyspělé a rostoucí ekonomice nezvládli mít nějakýho kardinála navíc ?

1 5
možnosti
LV

Dobrý večer, pane Nitko, tentokrát jste zasáhl přesně.

4 1
možnosti
Foto

Když zemřel předchozí pražský arcibiskup kardinál Miroslav Vlk, prezident Miloš Zeman mu ani nepřišel na pohřeb, ačkoliv stačilo jenom přejít hradní nádvoří. Teď chce posílat dopis svatému otci, aby ještě ponechal Dominika Duku v úřadu arcibiskupa. To je opravdu chucpe. Rv

5 3
možnosti
BK

A co má společného pan kardinál Vlk s panem kardinálem Dukou?

1 0
možnosti
Foto

K17a16r42e34l 93M37á44d41l15e

16. 2. 2018 17:48

Nevidím žádný rozpor v tom nevěřit v žádného boha, ale zároveň uznávat, že naše společnost stojí na křesťanských základech. Vždyť z Desatera jsou jen tři body pámbíčkářské, ostatní jsou o správném chování v běžném životě.

Nevidím rozpor v tom, že ani Duka ani nějaký Halík či někdo jemu podobný nebude mým pastýřem, ale zároveň mi není jedno, kdo bude ovlivňovat nezanedbatelné procento věřících spoluobčanů. Abych to porovnal příkladem - nikdy jsem nevolil ani nebudu volit socany, ale v zájmu zkultivování naší politické scény mi není úplně jedno, koho si zvolí za předsedu. Rád bych tam viděl skutečnou osobnost, nikoliv mimoně typu Sobotky nebo Špidly, ani hulváta, jakým byl Zeman.

5 2
možnosti
BK

Prosím,kdo je podle Vás socan? Nerozumím.

0 2
možnosti
MC

Katoličtí laici se spojují s Františkem proti Dukovi. A pak, že není v kávě bůh.;-D

2 1
možnosti
JR

J34a96r75a 23R56a37n47k

17. 2. 2018 2:48

Mne zde prekvapuje to mnozstvi krestanu.....najednou, kdyz si vzpomenu na ceskeho farare ve Svycarsku, pater Vondra. Chodili jsme na jeho mse, aby tam nebyl chudak sam, byla jsem s nim dokonce na exerciciich, ci jak se to cesky pise, poznala jsem Beranova sekretare Monseigneur Skarvadu (jsem cesky bratr a on byl katolik, bohuzel se nas pater utopil v Mrtvem mori, ale aspon byl v Izraeli), nemam nic proti absolutne zadne cirkvi...zadne! Znam zde take celkem dost byvalych Rusu a ti tvrdi o ruskych popech, ze spolupracovali s KGB, pak se mi dela zle a nevadi mi holky, ktere protestuji v ruskem kostele proti Vovovi, to byl jejich jediny ucel.

1 0
možnosti
BK

Pane Nitka,napsal jste ,že odpustíl jste Kristoví,takové hanobení Pana Ježíše,to může napsat jen - NEČLOVĚK- !!Rv

0 2
možnosti
Foto

Tak to se budu muset omluvit za to, že jsem to napsal tak trochu provokativně. Jenže já to tak prostě napsat chtěl, aby bylo vidět, jak někteří lidé u nás přemýšlejí. Bohužel se najdou i lidé, kteří tu "nadsázku" nepochopí a vezmou to vážně. Opravdu mne mrzí, že jste to nepochopila a že mne máte za NEČLOVĚKA...Omlouvám se za to.

2 0
možnosti
Foto

S tímto absolutně souhlasím:

To co Vám napsali je jen blábol a ti co to podepsali jsou absolutní nuly.

Zdroj: https://nitka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=649666

2 1
možnosti
Foto

Takže jste to asi četl a víte, kdo to podepsal...

2 1
možnosti
MK

Promiňte, ale mýlíte se.

Většina hlasů je hlasů od katolíků.

1 0
možnosti
Foto

Hlasů pro co? Smím-li se zeptat...

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS