Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za komančů SM na podílel na HDP ze 40%,celých 40 let.Při tom, třeba kapacita na dialýze byla poloviční jako v Praze....

To už dnes nikdo nenapíše....

Jenom já, polský těšínský nacionalista....:-P

0 0
možnosti
Foto

Ostrava a s ní spojené akce jako Colours nebo Dny NATO, jsou dnes výstavní síní republiky. Pokud tady někdo nechce jezdit, tak ať nejezdí, kdo přijel, rád se vrací. Máme takové přátele z jiných částí republiky i z Německa, či Irska. Ostrava získala v posledních letech to, co se z ostatních měst včetně Prahy vytratilo. Genius loci ...

2 0
možnosti

Hloupost kvete všude a největší hloupostí je, když někdo tvrdí, že někde kvete o něco více... Když o něčem podobném čtu a pak pročítám diskuzi, kde se píše, že "to se může stát jen tam", tak si vzpomenu na jeden výlet s dětmi do Prahy před cca 15 léty. Dcera chtěla koupit nějaký pohled Prahy (snad do školy, dnes už si nevzpomenu), postavili jsme se u jednoho stánku do krátké fronty, v jejíž čele stály dvě anglicky mluvící slečny s vybranými pohledy a chtěly dokoupit poštovní známky... Zkoušely to anglicky, německy a i posunky, takže by to pochopil i propadlík ze zvláštní školy... kromě cca padesátileté prodávající... Ta těmto slečnám vytrhla pohlednice z ruky a se zvýšeným hlasem jim oznámila, že "Jste v Česku, tak mluvte česky". Za slečnami stál "typicky ostravsky haviř", který s klidem angličana prohlásil: "Tohle může říct jen pražská p..a"... obhájkyně češství ztvrdla, vytřeštila oči a dolní čelist ji spadla... a je možné, že tam stojí dodnes...

7 0
možnosti

Nemohu napsat nic jineho, nez ze v roce 1962 kdy jsem tudy projizdel, to bylo priserne mesto.

Kdyz vidim dnes v tivi zabery z Ostravy, bud si kameramani vybiraji jen hezka mista nebo se opravdu tak zmenila.

Ale jak je to s tim zivotnim prostredim? V televizi si na nej obyvatele neustale stezuji.

1 0
možnosti
Foto

P23a35v19e20l 21N85i36t74k53a

13. 12. 2017 19:52

Prostředí třeba v Bartovicích či Radvanicích stále není nijak zlaté. A Ostrava má stále dost hodně škaredých míst, ale ubývá jich. Ostrava se pomalu ale jistě mění v zelenou metropoli, která bude důstojnou bránou do Moravskoslezských Beskyd. Jen to nepokazit...

1 0
možnosti

J61i50ř76í 80H86o13d90a30n

13. 12. 2017 19:38

Vážený autore. Přijeďte se podívat k nám do naší krásné Ostravy a vaší frustraci si pak vybije jinde.

1 2
možnosti
Foto

P49a90v45e57l 89N73i50t15k57a

13. 12. 2017 19:45

Vážený čtenáři. Já se nikam jezdit dívat nemusím, já v Ostravě bydlím. A vás bych poprosil o jednu malou laskavost. Příště, než napíšete nějaký podobný komentář, tak si přečtěte to co komentujete..

2 0
možnosti

Jsem sice z jižních Čech, ale Ostravu mám možnost poznávat posledních několik let docela podrobně, protože moje drahá polovic je zodtama. Měl jsem ji (Ostravu, ne drahou polovic) za špinavé místo plné cikánů, Přednádraží a zaprášených těžních věží v ulicích mezi domy. Ale ono je to vlastně krásné město, plné technických a přírodních zajímavostí a někdy i barvitých protikladů. Poznal jsem i místní obyvatele (členy velké rodiny mé drahé polovic a jejich přátele) a naznal jsem, že to jsou ludě razovite, ale se zlatým srdcem. Tož asi tak :).

0 0
možnosti
Foto

P79a77v78e35l 57N69i53t20k14a

13. 12. 2017 18:42

Ostrava se v posledních letech neskutečně změnila. Z velké části už není špinavá a zaprášená, ale je plná zeleně. A že má i svá opravdu šeredná místa je normální. Které město je nemá? A čím větší město to je, tím více těch problémů bude mít. A Ostrava je dost velká na to, aby své "mouchy" měla...

0 0
možnosti

Tušil jsem, že to bude parodie na omezenost Pražáků, proto jsem článek dočetl až do konce, ač mi cukalo prsty psát dřív. To je stejný princip uvalení kolektivní viny, údajně se to nesmí, ale běžně se to děje. Pokud se něco podobného stane v Praze, tak nikdy není ústředním viníkem Pražák, ale rasista, xenofob, násilník, narkoman. Jen u Ostravy to v novinářském světě funguje jinak.

1 1
možnosti
Foto

P62a79v21e65l 33N89i64t46k85a

13. 12. 2017 17:57

Ona to není parodie na omezenost Pražáků, ale malá sonda do duše člověka, který o Ostravě vůbec nic neví, ale má svůj názor. A je jedno, jestli je z Českých Budějovic či z Domažlic. Ale s tím dočtením až do konce jste mi udělal radost. Na jedné skupině FB to dost lidí do konce nedočetlo a je mi vyhrožováno. Od rozbití ciferníku až k trestnímu oznámení za pomluvu Ostraváků. Takže děkuji za přečtení celého článku a přeji krásný zbytek Adventu.:-)

4 0
možnosti
Foto

Taky jsem nahlédl do diskuze o ostravském tramvajovém incidentu na konkurenčním serveru. Ovšem kromě reakcí, které jste vypsal v první části blogu, jsem se setkal i s názory opačnými a rozumnými. Když jsem si pak prohlédl video, k němuž mě diskuze nasměrovala, tak jsem zjistil, že ten mladý nevinný student v tramvaji kouřil a ten útok byl spíš obyčejnou strkanicí.

0 0
možnosti
Foto

P85a67v40e96l 93N32i31t12k77a

13. 12. 2017 17:19

To je možné, ale já o tom incidentu vlastně skoro vůbec nepsal. Snažil jsem se jen popsat některé názory diskutérů pod tímto článkem. A to jen názory na Ostravu a její obyvatele...

0 0
možnosti
Foto

V Ostravě žije pěkna banda. To musím vědět, ne? ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

P30a32v44e26l 98N65i26t24k38a

13. 12. 2017 14:48

Z tvé reakce, Ladiku, bych vypíchl to slovo PĚKNÁ... :-)

2 0
možnosti

Zdravím do Ostravy. A co ten Banik kurňa?

2 0
možnosti
Foto

P14a75v31e94l 64N62i25t10k19a

13. 12. 2017 14:31

Taky zdravím. Abych řekl pravdu, radostí tu zrovna nekřepčíme...;-O

0 0
možnosti