Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O30t47a 50K32i31n28c

20. 11. 2017 19:45

Máme to, co si tento národ zvolil. A teď můžeme čtyři roky nadávat (jako vždy).

0 0
možnosti

Normálně bych se na toto určitě nedíval, ale jsem v důchodu, nemám co dělat, a tak jsem to dal. Prostě jsem se chtěl podívat na tu starou dobrou partu kámošů a kámošek, jak vypadají a co předvedou. A nezklamal jsem se - show pokračovala. Třeba paní Němcová, Marek Benda a jiní, budou pořád stejní, i za 50 let - jen je tam budou vozit a oni už nebudou moc slyšet, ale určitě budou říkat pořád totéž. včetně Kalouska, Sobotky, Stanjury a dalších. - Vydržel jsem a pak jsem přidal jako nášup VŘSR, už asi po třetí nebo počtvrté letos na podzim. Je to halt 100 let. Taky dobrá show - ta naše je proti tomu opravdu jakási absurdní selanka, nehodná pozornosti. Z VŘSR zaměřené na konfrontování Lenina a Gorkého se mi ovšem víc líbil Gorkj, který psal a psal, ale nic tím nezměnil. Nicméně aspoň dneska víme, že někdo takový existoval, kdo napsal o chování ruských bolševiků - "asiatská krutost a ruská hloupost". A to byl prosím marxista! - Co se týče sněmovny - A Babiše stejně vydáme! Je to miliardář, kapitalista a říká, že krademe.

2 0
možnosti

Dnes večer se paní Němcová ve zprávách předvedla. Ve sněmovně nic nefungovalo a může za to Babiš kdo jiný.. Madam je sněmovní dinosaurus, který bude vypouštět jedovaté sliny na své politické odprce s rutinou 20 let ve sněmovně.

0 1
možnosti

No,;-D asi jste si neměl kazit odpoledne a radši se projít,nebo zajít na pivko

2 0
možnosti
Foto

pronesli slib, aby ho hned vzápětí svým chováním popřeli.

3 0
možnosti
Foto

No, nebylo nic předjednáno, tak se tam trochu handrkovali, ale nakonec se dohodli na nějakém kompromisu.

1 1
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS