Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Od července 2013 platí zákon o hlučnosti reklamy, který byl vymyšlen velmi šalamounsky - viz vysvětlení Rady pro rozhlasové a TV vysílání:

"Podle RRTV zákon nelze vykládat tak, že celé vysílání má od 1. července 2013 stejnou zvukovou hladinu. Zákon pouze říká, že reklama, teleshopping a znělky, které je oddělují od filmů a dalších pořadů, nesmí přesáhnout -23 LUFS (LUFS je jednotkou hlasitosti). Zákon také pamatuje na určitou odchylku od této hranice. Už však neříká, že takovou hladinu musí mít i filmy či televizní magazíny. "V důsledku tak v některých případech může přetrvávat pocit diváka, že reklama je ve vysílání příliš hlasitá, a to zejména tehdy, kdy je vložena do pořadu, který je vysílán tišeji," upozorňuje rada." :-P

1 0
možnosti
Foto

Nesnasim infantilni reklamy. Jako kdyz animovani panacci nabizeji pujcku. Jsem typicky prepinac, takze mam dalkovy ovladac prirostly do dlane a jak se objevi reklama, prepinam. Ale dnes jsou ty reklamni bloky nejak synchronizovane....Na nekolika kanalech bezi ve stejny okamzik.

1 0
možnosti
Foto

Pokud na reklamy neodejdu nebo se nesnažím stihnout něco v jejich přítomnosti tak si spíš všimnu pitomosti v ní než co propaguje. Mám dva favority na cenu za blbost tvůrců: první na balenou vodu kdy náklaďák s registrační značkou kraje Vysočina se vyhne ježkovi, voda začne vytékat, vše rozkvétá a v cíli má to auto registraci Pardubického kraje. Druhá když v autobuse maník vypráví jak si dá pivo což se zaujetím sledují spolucestující ale i řidič autobusu co se zvedne od volantu ale krajina před čelním oknem běží stále.

2 0
možnosti
MS

Tatínek se ptá svého osmiletého synka: "Co bys letos chtěl k narozeninám?"

"Menstruační tampóny."

"Víš ty vůbec, co to je?"

"Nevím, ale v televizi říkali, že se s tím dá dobře hrát tenis, plavat, jezdit na kole i skákat padákem."

14 0
možnosti
Foto

Neznal jsem, na jutubce jsem si našel a připadají mi jen tak průměrně blbí. Když jsem si je projížděl, vyskočila mi tam jedna Jugo reklama na Jar o pár úrovní stupidnější: https://www.youtube.com/watch?v=Kf3qU3HOrMQ

Chtěl jsem dát i příklad vtipné reklamy, která na mne na netu občas vypadne a kterou si vždycky nechám dohrát do konce, ale nemůžu ji najít. Tak dám jinou, kterou jsem zatím neznal a teď jsem na ni narazil: https://www.youtube.com/watch?v=wocxLWrerKM&list=PLEFCE4A20BB514F4D

0 0
možnosti
ZB

U tý reklamy na jar, si vždycky říkám, že je pěkné, že ta firma zaměstnává i mentálně znevýhodněné lidi. Teda aspoň táta Adámek tak působí.

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dmoc jste mě pobavil, o debilitě reklam jsem tu sama publikovala nejeden blog očividně je to nevyčerpatelné téma-chybí snad už jen-nevíte jak žít? Nevadí, náš komparz z televizní reklamy to uděla za vás;-D

1 0
možnosti
Foto

Možná i to přijde... Díky za přečtení a hezký víkend, Libuško.

0 0
možnosti
JS

R^

TV doma nemáme, jsem tedy ušetřena - naposledy jsem jako dobrou reklamu zaregistrovala "Bóbiká" a tehdy mě to pobavilo;-)

P.S.: reklama je vlastně všude kolem nás, kdykoli se rozhlédneme - samý poutač, rádio chrlí reklamy též... vypěstovala jsem si slušnou reklamoslepost i reklamohluchost a nehodlám to léčit ;-D

4 0
možnosti
Foto

A já reklamy sleduji. Já mám takovou úchylku, vyhledávat opravdovou blbost. A v reklamách je jí opravdu hodně. Díky za přečtení mého blábolu, Jani, a přeji hezký víkend.

2 0
možnosti