Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Super příspěvek, jedno z mojich nejoblíbenějších míst, celkem škoda že se bude bourat. Co se tam bude dít?

1 0
možnosti
Foto

Já tam strávil deset let života. Teď to zbourají a postaví tam nějakou plechovou halu....

0 0
možnosti

Hezké fotky. :-)

Rád tu potkávám dalšího fanouška urbexu.

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že se vám to líbí. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Viděla jsem "fiktivní dokument", který pojednával o tom, co by následovalo , kdyby ze světa zmizeli všichni lidé. Ten film trval cca hodinu a byl dost zajímavý.

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem to viděl. Bylo to hodně zajímavé...

0 0
možnosti

R^:-)Příroda si bere nazpět to, co jí odedávna patří:-)

1 0
možnosti
Foto

A dělá to opravdu důkladně. A taky má cit pro estetiku. Alespoň podle mne... Díky za návštěvu na mém blogu, Jani.

1 0
možnosti