Diskuse

I v osmdesátkách existoval volný trh

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ zasmála jsem se, protože už u titulku mi bylo jasné, o jaký trh půjde, i když jsem si nebyla jistá druhem a barvou trhaného...

0 0
možnosti
Foto

Trhaly nejen deti, ale i dospeli, a ve velkem ;-D

0 0
možnosti
Foto

„Osmdesátá léta minulého století byla ve znamení tuhé normalizace, vlády jediné státostrany“

Nikoli – to byla 70. léta. Osmdesátky byly dobou hnití. Hnila společnost, hnila normalizace, hnila morálka...

1 0
možnosti
Foto

Jestli máte zahrádku, tak si tam vysaďte, co chcete a můžete svobodně trhat až do úplného roztrhání. A jestli zahrádku nemáte, k drobnému svobodnému trhu postačí i truhlíky za oknem:-P

1 0
možnosti
Foto

Vy jste, pane Pražáku, coby kluk nikdy svobodně neutrhl jablko ze sousedova stromu? Pokud ne, tak je mi vás líto...

1 0
možnosti
RS

;-D Na něco jste zapoměl, a co burza na černé louce?

0 0
možnosti
Foto

Na Černé louce nevím, ale za pivovarem to bylo něco... Tam jsme nakupovali do rozTRHání těla...

0 0
možnosti
RE

Když jsem před časem přivezl bandu cyklistů do Norska. vrhli se tam okamžitě na trhání višní z geometricky přesně nasázených malých stromků, obalených plody, jež byly určeny pro potřeby trhu. Pán, kterému sad patřil řekl jenom něco jako: "Sorry, ale my nejsme na toto(netržní trhání třešní) připraveni..:-)

0 0
možnosti
Foto

J95i59ř88í 19L65i16b76e64r

18. 6. 2017 17:16

No, sic je to svým způsobem blábol, ale karmu jsem dal :-)

0 0
možnosti