Diskuse

Chceš kouřit v hospodě? Tak jsi bolševik! Zakazuješ kouření? Tak jsi bolševik!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Já třeba nechápu, že se údajně otevřely bary a pivnice civilizovanější části národa. Ten kdo do teď nechodil do pivnic či barů byl více civilizovaný? Nebo já to asi nechápu.... Nebo ten kdo kouřil, kouří je nějaká méně civilizovaný člověk?

Nemáte, pane autore, náhodou zbytečné předsudky?

1 0
možnosti
JH

Vadí mi že to bylo příkazem...ale teď tady všichni bečí a za měsíc se nad tím už nikdo nepozastaví...má to klady i zápory...v hospodě se má pít pivo zakouřit si a zazpívat u harmoniky...bohužel už skoro nikde není harmonikář ale televize obřích rozměrů....tu bych zakázal za mě...ta zabila klasickou hospodskou komunikaci...jako klad beru že člověk nebude smrďět jak kilo uzenýho a začnou tam chodit i více ženy...děcka neberu ty nemají v hospodě co dělat ...když tam jsou je to jen věc rodičů a nemá to co dělat s kouřením nebo nekouřením....

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem se po noční dvanáctihodinové směně stavil na pivko. Podnik prázdnej (i když tam po ránu bývá dost živo) a s barmankou jsme se střídali v "hlídání" vchodu z vnější strany. Teda z ulice :-) Pivo v ruce, pokuřoval jsem, koukal se na ten krásnej voňavej svět a lidi v tramvajích, kteří mně právě silně nenáviděli. Protože můžu stát na chodníku, pít pivo, kouřit, zatímco oni musí to rachoty. A vajgla jsem městu uložil na silnici. Ať si to uklidí.

7 0
možnosti
JH

hmm hodit vajgla na zem je hodně hrdinské...!!!!R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
JA

Můžou v hospodě kouřit alespoň kamna? Znám jednu krásnou hospůdku, ve které nejsou automaty ani televize, zato jsou tam stará, občas kouřící kamna. Jestli zakáží kouřit i jim, tak v hospodě v zimě asi zamrzne pípa.

5 0
možnosti
PB

.... sem to na dědině taky prubl,- první pocity za 24 hodin ?!,- v pivnici stůl starejch dědků štamgastů,- podotýkám odnaučenejch kuřáků (infarkty, astma, nemoci z povolání, invalidní důchodci atd.)!,- v minulosti cca 7-8 stolů narvanejch,- mladí, střední generace, starší a nejstarší,- samozřejmě všeci kuřáci. Dal sem jako štamgast s dědkama pár hrnků, meltu, pokecal vo světě, zacáloval a šel vo dva baráky dál,- ...... "Kavárna",- pajzl výhradně pro mladý,- muzika na plný pecky, kořale, lahváče, tráva,- v minulosti normál!,- rád sem s něma pokecal a sem tam sme hrábli do strun a dali amaterskej bigbít,- dneska večer vrata votevřený, za barem mladičká blondýnka, stoly bez popelníků a pajzl bez jedinýho hosta ! Byla chudák vyjevená jak tele,- ......... prej tam má to EET úplně zbytečněVEU !

9 0
možnosti
JZ

clovece, bez ohledu na nazorovou prislusnost v one veci - jasny palec vzhuru za vysokou literarni uroven... 

3 0
možnosti
TK

Divné, dost těchto dikuzí jsem četl, že zastánci kouření občas nadávali zakazovačům např. do bolševiků jsem postřehl, ale že by někdo do bolševiků nadával kuřákům, tak to jsem nezaregistroval, ani nevím, proč by to měl kdo dělat?

0 1
možnosti
Foto

:-)R^R^R^

Kdyby jen pivnice a bary.

Jako kluk jsem jsem musel dýchat cigaretový a doutníkový kouř v šachovém klubu v Bělé pod Bezdězem. Pan Šanda, mimochodem velmi trpělivý a dobrý učitel šachu kouřil dýmku. Když jsem přišel domů, tak mi matka musela vyprat svetr, který byl kouřem načichlý. Pan Šanda byl prvním učitel šachu budoucího českého šachového velmistra Luďka Pachmana. Můj první učitel šachu byl můj otec, který naštěstí nekouřil. Když jsem ho asi v deseti letech začal porážet, tak po mně chtěl, abych mu povoloval vracet tahy. To jsem mu nepovoloval, rád jsem vyhrával a myslel jsem si, že hrajeme hru v šachy a ne hru na ošahávání figurek. Tím naše šachová klání skončila.

Během studia a práce na pražském Matfyzu jsem trpěl kouřem během večerních odborných seminářů.

Léta jsem též trpěl v Nizozemsku kouřem na pracovních poradách.

Dříve jsem povoloval u mne kouřit návštěvám. Od jisté doby jsem to nepovoloval, a odkazoval je na balkon nebo v zimě a dešti do haly k výtahu. Musel jsem si při tom někdy vyslechnout velmi podivné řeči. Některé návštěvy tím pádem u mne byly naposledy.

Kuřáci jsou často silní závisláci. Ať si dělají, co chtějí, ale ostatní lidi by neměli svými zlozvyky otravovat.

Nejlepší je kuřáky od nekuřáků oddělovat.

2 0
možnosti
Foto

Toto patří pod můj příspěvek níže. Systém však založil nové vlákno.

0 0
možnosti
Foto

Sen mnoha generací nekuřáků se po několika málo stoletích konečně naplnil a české pivnice a bary se otevřely i civilizovanější části národa.

Zdroj: http://nitka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=606866

1 0
možnosti
RJ

R86a79d82e72k 67J39a75r68o10š

31. 5. 2017 18:20

Teď přes léto to holt ještě kuřáci tak nějak vydrží v zahrádkách či předzahrádkách, ale až padne podzim...

Ovšem, naštěstí jsou koncem října volby a hádám, že to bude krásně časově ladit s nejvyšší mírou nasjanosti kuřácko-hospodské komunity. A doufám, že se to odrazí na volebních výsledcích...

0 0
možnosti
Foto

„Vylidnili jsme lokály hospod čtvrté cenové skupiny a za pár let tam možná dorazí i nějaký nový host. Ten, co po tom už tak dlouho touží.“

On tam netouží chodit. On jen touží, aby se tam nesmělo kouřit.

19 2
možnosti