Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85i69ř32í 86Z42a27p97l27e27t37a78l 2840938672934

Ano, jste neomarxista. Vybral jste si totiž nejstupidnější argument svých názorových odpůrců, jaký jste byl schopen dohledat, a prezentujete ho jako standard. Klasická neomarxistická technika.

+1/0
1.3.2017 22:07

L35u88b91o43š 69C96h72l47u65m48s98k53ý 2930605178705

S většinou toho, co jste napsal bych i souhlasil. Nejste sluníčkář. Vy prostě jen patříte ke skupině lidí, kteří by klidně koupili dětem ve slevě kilový pytel bonbónů, přestože bude na každém pytli velkými písmeny napsáno, že v každém balení je jeden, obsahující cyankáli. Já ne. Jen v této drobnosti se odlišujeme.

+1/0
1.3.2017 21:36

M53i62c20h64a54l 34S12v89o31b65o16d20a59M51i71c35h25a13l 5798858346731

R^

+1/−4
1.3.2017 19:17

J45a50n 87B95u84r31d92a 4272539321652

Bezva, dík!

0/0
1.3.2017 18:25

L30a17d40i40s56l38a80v 64J88í53l47e41k 9652369152961

Asi před 20 roky jsme v rámci pomoci rozvojovým zemím dělali v Ostravě kurs zvyšování kvalifikace. Ani nevím, jestli ocelářů, válcířů nebo někoho jiného. Určili mne, abych tam jeden den vyučoval. Předem jsme museli připravit skripta v angličtině a já jsem si připravil spoustu obrázků. Angličtinu jsem nikdy neměl možnost praktikovat. Vykládat technickou problematiku podle obrázků se mi jevilo schůdné. Všichni byli z muslimských zemích, byli v evropských oblecích, jen málo bylo v nočních košilích. Pak jsem šel s nimi na oběd. Ukázal jsem jim na jídelním lístku, které jídlo je "beef". Překvapilo mne, že několik řeklo, že "beef" nemohou. Divil jsem se, co jim vadí na hovězím. Vysvětlili mi, že zvíře nebylo zabito košer. Domluvili jsme se na rybě, ta nemusí být zabita košer. Druhý den vedl výuku kolega. Samozřejmě bez problémů. Tak proběhl celý kurs. Když jsem to později s kolegy probíral, neviděl nikdo nikde žádný problém. Ovšem bylo to před 11. zářím.

Celý kurs zaplatila EU.

+1/0
1.3.2017 18:05
Foto

P37a28v78e56l 36N83i28t87k74a 7237668378265

Máte asi na mysli halal a ne košer. Někoho by to mohlo i rozlítit... ;-)

+2/0
1.3.2017 18:10

Z67b38y47n62ě87k 92H30l63á93s84n56ý 3504157685839

To je pravě ta největší prča, když do tureckýho řeznictví zavítá nová Němka, postaví se do fronty na jehněčí a před ní tam stojí ve frontě 2 pejzatý židi s jarmulkama. To uplně vidíte, jak jí to šrotuje v hlavě. :-)

0/0
1.3.2017 19:13

L91a13d56i40s58l26a95v 89J34í53l18e92k 9332229512811

Tak to je vážná chyba. Já ani nikdo z mých kolegů jsme tenkrát slovo "halal" neznali. Ti Arabové nám to vysvětlovali jako "clear killing" nebo nějak podobně a my jsme si to vysvětlili takto. To, že za Prvé republiky židé chodili se slepicí k rabínovi, aby ji zabil košer, jsme věděli.

0/0
1.3.2017 19:24

Z25b24y37n71ě84k 19H92l13á47s21n75ý 3734347925109

Mezi masem košer a halal musí být minimální rozdíl, je li vůbec nějaký. Protože v Německu praktikující židi běžně nakupují halal maso u Turka, nebo Araba. Možná to košer nemusí být obřadně podříznuté jen bez krve. Ale to jen hádám. :-)

+1/0
1.3.2017 20:51

V85l77a59d13i82m20í19r 95P67o51k41o57r37a 9445839361394

Máte pravdu, jste naivní sluníčko.....

Islám: Co by měl Západ vědět

https://youtu.be/Om-g07pNPdg

+6/0
1.3.2017 17:59

M80a42r74t35i90n 41K22a16v93k63a 4376211142302

Docela mne baví číst v některých diskusích to, že různí profesoři arabistiky tomu vlastně vůbec nerozumí a netuší co se v muslimském světě opravdu děje. A docela mne dostává to, kolik Čechů si už přečetlo Korán.

Zdroj: http://nitka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=590059

Víte, arabista neznamená, že to je člověk zabývající se islámem. Všeobecně je to člověk zabývající se arabskou kulturou, která je ovlivněná islámem, ale zná i její předislámskou historii a vlivy jiných kultur. Arabista většinově umí popsat zvyky v arabské společnosti a jejich poznatky jsou velmi cenné. Je ovšem jedna věc dívat se na islám skrze arabskou kulturu anebo dívat se na arabskou kulturu skrze islám. Protože to první říká jen to, že co se týče stravování, stavitelského slohu tam bylo dávno před islámem a později arabským šiřiteli islámu ve vojenských výbojích převzato.

Druhé nám říká, že islámská společnost zůstává tam, kde byla v době Mohameda, nepřevzala filozofii dobytých zemí, nepřevzala soutěživost a určitý progresivismus, ale odmítla vše co by jen náznakem narušovalo učení islámu. Pokud už něco převzala, tak jen proto, aby to posloužilo věci islámu.

V Evropě existuje ve všech jazycích přísloví; Jedna vlašťovka jaro nedělá.

Sám znám hodně muslimů, psal jsem o tom i ve svých blozích, ale po zkušenostech nevěřím ani jednomu.

+9/−1
1.3.2017 17:55
Foto

P26a10v59e18l 17N55i61t48k98a 7147148408145

Já pane Kavko moc dobře vím, kdo je to arabista. Ale já jen popsal to, co teď v těch diskusích docela letí. Někdy jsou arabisté označováni dokonce za vlastizrádce, protože nehlásají tu známou pravdu : Co Arab to hrdlořez...

+3/−5
1.3.2017 18:03

M43a76r44t74i12n 36K48a43v52k60a 4356601862282

Nevím kteří arabisté jsou tak označováni. Dokonce jsme se s tím nesetkal ani v diskusích. Asi proto, že většinou na takové diskuse nechodím a když jsme tam jednou vlezl na jedné diskusi, kde probírali Roberta Spencera, který kritizoval islám, nejen z hlediska arabisty, ale také člověka co islám zná i z hlediska nauky, tak bylo naznačováno, že takoví se zaslouží smrt anebo vyhoštění ze společnosti.

Nemohu říci, že co Arab tak hrdlořez, seznámil jsem se s hodně Araby, hlavně těmi, kteří jsou křesťané a utekli ze svých zemí proto, že je jejich arabští sousedi vyznávající islám ohrožovali na životě, jako v případě Libanonu,nebo je šikanoval státní systém jako v případě Jordánska, Kataru, Bruneje, případně byly pod hrozbou smrti, kdyby se ukázalo, že jsou křesťané jako v případě Saudské Arábie

+5/−1
1.3.2017 18:14
Foto

P75a26v55e68l 56N47i21t41k37a 7847758298835

Tak to, že na takové diskuse nechodíte je asi dobře. Nestačil byste se divit, co všechno jsou diskutéři schopní vyplodit.

+1/0
1.3.2017 18:21

Z29d93e75n30ě86k 10Ž17í72k26o28v61e18c76k80ý 7810568970816

Nezaměňujte Araby a muslimy. Byla by hloupost házet do jednoho pytle všechny Araby (nebo Rusy, Němce, ...), ale nevidím důvod proč neházet do jednoho pytle všechny kdo oslavují Mohameda (nebo Stalina, Hitlera...).

0/0
1.3.2017 20:02
Foto

K56a68r43e56l 32M87a57s71e57k 9954658139476

To napište vědcům v íránském kosmickém středisku nebo vedení saudské technické university (King Abdullah University of Science and Technology), že islámské společnost zůstává tam, kde byla v době Mohameda. Potom se stavte a podělte se o jejich odpověď, pane Kavko.

+3/−4
1.3.2017 18:12

M27a60r28t59i33n 66K59a39v98k27a 4836131982372

A copak tam vymyslely závratného, mimoto, co nepřevzali od západní společnosti a co by nechtěli použít, aby vše bylo v kontextu s islámem a pro islám? On totiž i Mohamed řekl, že od nepřátel se má vzít vše co pomůže věci islámu....a viděli jsme to 9/11, v Madridu, Londýně, Paříži, na francouzské Riviéře, v Belgii, Německu atd

+5/0
1.3.2017 18:22
Foto

P16a47v69e39l 58N79i85t92k72a 7257848468525

Pane Kavko, nevím co závratného v těch institutech vymyslely muslimské holky. Ale asi toho moc nebude, protože ženy v islámu do takových míst přece nesmějí... Ale to jsem trochu přepískl, protože v Saudské technické univerzitě opravdu asi moc žen nebude. Zřejmě tam nebude žádná. Ale v Iránském kosmickém středisku se určitě nějaká holka najde. A počítám, že tam nebude jen proto, aby něco převzala od západní společnosti, protože sama i s celou svou společností zůstala tam, kde byli v době Mohameda...

0/−2
1.3.2017 19:02

M41a38r37t58i75n 60K24a23v89k26a 4626311322412

Iran je země která byla znásilněna islámem. A Irančané to dávají čím dál tím více najevo. V Americe existuje velice vlivná skupina iránských imigrantů bojujících proti islámu ve své zemi, v Iranu samotném čerpají z dob , kdy Sasanovská a Byzanstká kultura byla dominantní a muslimové jí potlačili. Ženy se tam snaží o emancipaci a to i s podporou manželů, což po pádu šáha nečekali.

A do třetice, v Kanadě žijí stovky žen z Iránu, které utekly před islámem z Iránu a některé slepé, protože jim manžel nalil kyselinu do očí.

A naposledy, to, že v Iranu jsou ženy tam či onam není zásluhou islámu ale proto, že společnost se bouří proti islámu a režim dělá ústupky. Jako komunismus u nás před rokem 1989

+1/0
1.3.2017 19:16
Foto

K32a26r68e25l 72M28a88s30e65k 9194358369536

Což o to, v saudské technické universitě je žen spousta. Ostatně, v Saudské Arábii a ve většině muslimských zemí studuje víc žen, než mužů.

https://www.kaust.edu.sa/en

0/0
1.3.2017 19:16

M66a40r66t55i44n 48K29a16v96k70a 4896341362482

To jo Mašku, jen tam mají práva menší než slepice na dvoře a o ničem nerozhodují. A vystudovaná lékařka v KSA je na tom hůře než zdravotní sestra u nás a to je proto, že je žena a její názor je nepodstatný. Tvůj argument je asi stejný, že na univerzitách v USA studuje 60 procent Hispánců, ale nevypovídá o tom, kolik se jich uplatní

0/0
1.3.2017 19:29
Foto

K22a91r57e52l 76M37a57s54e70k 9564558689736

Nevím, co myslíte slovem "tam", pane Kavko, ale je to trapný číst vaše neustálý lži. Benazir Bhutto a Tansu Ciller či Megawati Sukarnoputri rozhodovaly o zatraceně důležitejch věcech.

+1/−2
1.3.2017 19:39

M34a52r18t70i49n 49K34a70v56k58a 4596171852832

Benazir Bhutto zavraždili muslimové, kteří jednali podle Koránu, Tansu Ciller je na seznamu nepohodlných islámskému sultánovi Edoganovi a odpůrkyně islámu a členka dnes pomalu zakázané strany v Turecku. Megawati Sukarnoputri , odstraněná z funkce pro své feministické názory, které byly proti islámu, přestože byla členkou strany, která se hlásí k demokracii. Máš tam ještě něco?

+1/0
1.3.2017 19:45
Foto

K21a25r28e97l 35M47a90s49e17k 9734618829586

Až si konečně zjistíte, pane Kavko, že "Benazir Bhutto nezavraždili žádní muslimové, kteří jednali podle Koránu", zase se ozvěte a možná vám budu opět věnovat svou pozornost na minutu nebo dvě. Tansu Ciller není na žádným seznamu nepohodlnejch islámskýmu sultánovi Edoganovi, protože žádnej islámskej sultán "Edogan" neexistuje. Stejně tak neexistuje žádná "pomalu zakázaná" strana v Turecku, protože žádný pomalu zakázaný strany neexistujou nikde. Megawati Sukarnoputri nebyla odstraněná z funkce pro svý feministický názory, které byly proti islámu. Máte tam ještě něco?

0/−2
1.3.2017 20:26

V26o19k85o95u98n 87V78l55a81d53i61m28i84r 8852248519458

Jo, v Nemecku jsem toho uz videl. Ale vy urcite nic. A stejne tak myslim, ze ani v Madridu, Londýně, Paříži, na francouzské Riviéře, v Belgii, atd.

0/0
1.3.2017 19:35

M92a69r50t73i43n 54K37a57v43k35a 4426131112962

Ty jsi viděl yahoo a psal jsi na něm v době, kdy neexistovalo

+1/0
1.3.2017 19:53

V86o66k74o53u46n 72V62l17a96d14i64m43i73r 8452168629148

Soudruhu nebyl jsem s vami ani v KSC, ani v ROH. A pokud umite cist, vse se vysvetlilo. Ovsem nemusel jsem stahovat odtud zadny lzivy clanek, ve kterem jste navic ty, kteri vam vysvetlovali ze nemate pravdu oravdu sproste napadal.

+1/−2
1.3.2017 20:18

Z34b65y37n63ě88k 88H74l45á51s51n70ý 3404457295499

Člověče, z Vás se pomalu stáva fanatickej immám, aníž si to uvědomujete.

To bude tím studiem Koránu. ;-D

0/0
1.3.2017 21:16

Z50b60y30n96ě28k 49H96l97á34s40n61ý 3524687775209

R^

Sluníčkář určitě nejste, ale pro někoho určitě podezřelá existence. Kdysi před 10-12 léty jsme se s kamarádem na dobročiné akci v Berlíně bavili se Saudsko-Arabským mladíkem/studentem o šanci na změny v islámském světě, a on se nám snažil vysvětlit jak je to těžké a že to bude trvat ještě několik generací. Jmenoval se

Salman bin Abdulazis bin Salman al Saud......... 3. Února jsem ho viděl znova, dostával nějakej řád svatýho Georga v Drážďanský opeře za svoji dobročinou a hlavně osvětovou práci, kterou doma odvádí. Vzhledem k tomu, že je prý koruním princem, tak naděje, že se ten feudální režim změní tu je.

+2/0
1.3.2017 17:34

Z62d21e36n71ě37k 77Ž44í69k32o77v84e78c11k30ý 7210468660686

No, já bych si spíš typnul, že asi budete tenhleten "nezúčastněný pozorovatel". (Vodňanský & Skoumal: "... a v tom lev hup na mne a už mi cupuje brzlík, a už žvýká můj podvěsek mozkový. A víte co mě zachránilo? Zaujal jsem včas stanovisko nezúčastněného pozorovatele.")

Ale možná že se mýlím a že poté, co jste zde vyjmenoval, co všechno je nerozumné, tak se teď s námi podělíte i o nějaký rozumný způsb, jak to zastavit.

+2/0
1.3.2017 17:31
Foto

P44a93v33e84l 84N64i84t84k67a 7397388588375

Neznám žádný rozumný způsob jak to zastavit. Ale vím, že sádlo na klice mešity to určitě není...

+1/−1
1.3.2017 17:38

P32a75v72e40l 17V28o18p56á21l72k25a 2607743508644

Adorace "hodnych" muslimu taky ne :)

+2/0
1.3.2017 17:56
Foto

P28a96v14e28l 24N84i10t43k26a 7397358508175

Já nikoho neadoruji. Jen prostě odmítám nějaké to "generální pohrdání."

+1/−1
1.3.2017 18:05

P51a91v76e39l 93V29o56p55á35l56k80a 2387473598864

Nu, ja bych rozlisoval mezi "generalnim pohrdanim" onou ideologii a onou Vami hajenou ideou "nelze vsechny hazet do jednoho pytle"... ono ruku ke kobre taky nestrcite, byt ona konkretni kobra muze byt hodna... ale obecne mate povedomi o tom, ze je to nebezpecne... priklad je to trochu klopotny, ale pouzil jsem jej pro ilustraci problemu... islam je hnusna ideologie a pred jeho nositeli se ma mnoho lidi na pozoru... at uz jedinci tuto vyznavajici pusobi sebehodneji...

+2/0
1.3.2017 18:15
Foto

P81a59v69e34l 89N44i30t49k42a 7347398228465

A proč tu ruku k té kobře dává každý rok tolik Čechů? Proč jezdí k těm zlým muslimům na dovolenou? Já ve svém blogu neobhajuji nějakou islamizaci Evropy, nebo dokonce České republiky. Napsal jsem, že imigrační politika EU je největším průšvihem jedenadvacátého století a za tím si stojím. Ale... Ale jsem proti tomu, aby se na celý muslimský svět pohlíželo, jako na svět kde žijí jen středověcí ubožáci, kteří se narodili jen proto, aby nám podřezali hrdla...

0/−1
1.3.2017 19:20

P74a39v24e77l 91V67o49p69á79l48k31a 2797303178714

Myslim, ze jste to napsal presne... To, ze mnozi lide nechteji islam v cesku neznamena, ze na muslimy pohlizi jako na ubozaky z pouste, kteri nam chteji podriznout hrdla... budu-li pokracovat v primeru s kobrou, tak ta to jen potvrzuje... kobru pozoruji (jedou tam na dovolenou - Egypt, Maroko atd.), ale ruku k ni nestrci (nejedou do Sudanu, Afghanistanu apod)... tedy vetsinou... a ta generalizace, ze vsichni odmitaci islamu maji jejich vyznavace za hrdlrezy z pouste proste kulha... a jak jsem psal, jeden navenek hodny muslim proste neni argument (byt obecne princip "hazeni do jednoho pytle" neni spravny... opakuji se, ale toto neni meritem veci)

0/0
1.3.2017 19:37

M71i56l46a85n 47R50a55d43e79k 3657266261161

napiste neco o svem tatovi nebo dedeckovi jak potkal Nemce, Rusa... a byli to slusni lide. Jeden pry byl u narodnich socialistu, a druhy byl bolsevik, ale jinak slusni lide, nehazejte je do stejneho pytle.

Ono to pak svadi k nenavisti na cely narodni socialismus nebo na komunisty, a pritom jen prehrsle jich byli zlocinci.

+13/−2
1.3.2017 17:27
Foto

B71e36a96t68a 88K43r18u59s27i66c 2604540909470

R^;-)

+2/−3
1.3.2017 17:18

T22o79m31á13š 19B24r22y76k70n77a91r 1365987343832

Dost mimo......

+6/0
1.3.2017 17:13

Z79d97e36n50ě32k 62B18á21r33t21a 6409722627210

Karma.Jste jasný případ,kdo nehysterčí a Tomiem,Konvičkou nebo jiným vudcem z mnoha "vlasteneckých" straniček,nebo dokonce jednoho komického "vlasteneckého rytířského" řádu je sluníčkář.Z pobytem v poušti nepočítejte,všichni sluníčkáři budou za vlastizradu viset.;-)Já už jsem zradil dávno,nejen že kupuji u jednoho muslima kebab,ale dokonce se s ním normálně bavím,jako kdyby to byl člověk...

+6/−9
1.3.2017 16:54

J39a79k35u91b 58Š17o30l98c 8431238174915

A ve které muslimské zemi byste chtěl žít? Já o takové nevím.

+5/−1
1.3.2017 16:56

Z58d58e36n90ě95k 17B19á34r42t85a 6629282507240

Mnoho lidí si vubec neuvědomuje,že nejlidnatější muslimské země jsou v Asii.Na některém z ostrovu Indonesie,třeba na Bali bych určitě vydržel...;-)

0/0
1.3.2017 17:12

J59a71k19u78b 97Š82o48l24c 8581488224105

Indonésie a její plantáže palmového oleje, tak to jo. Možná tam i uvidíte slunce, když hodně zafouká. Země chovající úctu k životnímu prostředí. Tak to je náš vzor.

+1/−1
1.3.2017 17:17

S16t74a75n59i97s91l37a25v 69K58u62l95h29á44n65e53k 8867954938724

Bali je z 90% hinduistické takže ano :-d

+2/0
1.3.2017 17:21

Z73d18e92n70ě37k 34B43á19r19t19a 6449772527830

Jsou i jiné ostrovy.Indonésie je 90 procent muslimská,snad mi nebudete tvrdit,že hinduisté jsou všude....

0/0
1.3.2017 17:26

J16a12k59u66b 35Š64o35l22c 8981888224565

Mínus za otázku? kdopak mi ho asi dal?

+1/0
1.3.2017 18:23

E81v77a 48H82a69s71n51í27k37o42v65á 1824871696674

Není jenom genocida nebo nekritické vítání všech muslimů.

Potkal jste muslima, který vám přišel OK. Neuposlechl jste nabádání k pohrdání ani mu neudělal žádnou skopičinku s alkoholem či vepřovým. To znamená, že jste slušně vychovaný člověk. :-)

Nicméně jeden Abdul integraci nedělá. Sto Abdulů už by se mohlo jako celek chovat jinak. Tisíc Abdulů by trvalo na tom, že si tu skleničku nedáte ani vy. Abdul si pohrdání nezaslouží, ale Abdulem nemůžeme ospravedlnit chování muslimů ve Švédsku nebo Kolínskou gynekologickou prohlídku.

+19/0
1.3.2017 16:52
Foto

J92a15n60a 48S27l28a76n59i58n50o36v38á 1671180487956

Pavle, díky za tento blog. Souhlasím do poslední(ho) Nitky:-)R^

+3/−7
1.3.2017 16:51
Foto

P92a81v25e76l 61N40i70t36k73a 7157108658785

Tak to budete, Jani, asi jediná...

+2/0
1.3.2017 16:52
Foto

J69a92n83a 46S93l66a29n92i37n73o38v62á 1111870347296

To nevadí, buďme skromní tak, jako jsou obviňovači z kde čeho neskromní:-)

+1/−1
1.3.2017 16:57



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.