Diskuse

Jak jsem byl roztržitý aneb Už zase jsem byl za vola...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-Do roztržitosti leccos vím takže za blba jsem častoR^

0 0
možnosti

Je to už mnoho let, co jsem jela v centru Prahy v tramvaji, když tu někdo upozornil staršího pána, že má nemocniční návleky přes boty. Jak ten člověk nadával, a vztekal se:-)Navíc pršelo, a tak si ty mokré návleky musel strčit do kapsy u kabátu.

A mého dědu zase vytočilo, že šel z plesu s lístkem od šatny na klobouku:-)

2 0
možnosti
Foto

Odejít z prodejny s nákupním košíkem pro mě byla dlouhou dobu běžná věc. A vracet se skoro od vchodu do domu zpátky byl potupný úkon vždy.

Nebo podobně, když jsem hledal batoh, prošel jsem celou cestu tam a zpět, abych po návratu zjistil, že batoh se povaluje hned vedle botníku, kam jej vždy odkládám.

1 0
možnosti
JS

R^;-D propiska v ruce, kterou hledám po celé kanceláři... ;-) taky to znám :-)

1 0
možnosti
VV

Ja spis brejle. A ty se bez brejli opravdu blbe hledaji.

2 0
možnosti
VV

„Máš na nohou nemocniční návleky, vole!“

Co to je?

To neznam.

0 0
možnosti
Foto

Já to znám... Ale asi jsem měl napsat na botách, že? Díky za upozornění a opravím to... ;-)

0 0
možnosti