Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No a za deset, patnáct let sem někdo pověsí blog, ve kterém bude vzpomínat na to, jak chodíval/a s maminkou, když mu bylo osm, do hospody. Maminka si tam povídala s ostatníma tetama a on/ona tam poznal/a svoji první dětskou lásku. Tak prý to bude v hospodách vypadat od letošního května.

Jinak karma. Také bych mohl napsat pár vzpomínek na naši vesnickou čtyřku.

0 0
možnosti

Nejak jste mi pripomel mladi.

take jsem chodil rodicum se dzbanem pro pivo. Da se rici celkem pravidelne kazdy vecer. V prazskem nejvetsim tenkrat asi sedmitisicovem zahradnim meste bylo 8 hospod, tedy spis vycepu piva. Po znarodneni pak jeden hospodsky putoval coby odpovedny vedouci od jedne az po sestou a ja musel vzdy k nemu, protoze tocil nejlepsi pivo.

A kdyz byl nemocnej, musel jsem holt jinam. A tak jsem take obcas pro nej zasel k Severum.

Tam nebyla nikdy ani noha, pivo bylo pry osklive, ale jednou za mesic tam schuzovali mistni komunisti.

Jak se vlastne ta hospoda bez hostu mohla uzivit?

1 0
možnosti

Doby to byly dobré a vzpomínek hora ! Kouřilo se doslova všude ... - Když jsem chtěl promluvit např. s otcem , prodíral jsem se domácí mlhovinou, něž-li jsem jej v křesle dohledal ! Dětský transport pro dospělé na zahradě - juchající u rybízů - běžný - tkz. Řezanka - Brandy + cigára + pozdravte doma ... Ve 4 cenové skupině bylo sice nehygienično - katastrofální WC, ale jinak velice milo + perfektní pivo ! Čárky na obrubním porcelánového tácku ... Doba se změnila ! V práci jsem se syna ptal na otce ... Pravil - (Není to vtip - fakt) - Dobré, dobré, teď jsme právě všichni byli ve vykřičeném domě - bezvadné ! Já, tchán a otec ! .... (nevymýšlím) ...:-)

0 0
možnosti

Dneska by otec ani děda nemohli mít k obědu pivo, protože se alkohol dětem nalévat nesmí.Tenkrát jako děti (8-15)let jsme otci a dědovi chodili k nedělnímu obědu pro točené pivo do hospody (a chodili jsme rádi, protože jsme dostávali od cesty drobné, které zbyly po nákupu piva...tenkrát stálo eskymo 0,50 kč a nebo nanuk 1 kčs).

Zrovna tak když se sušilo seno nebo se sváželo domů, tak naše práce bylo dojít pro pivo.

A hospody, to je romám sám pro sebe.Na vesnici se každý svátek či narozeniny neobešly bez řádné oslavy v hospodě, zvláště ty nejznámější, Josef, Karel, Václav, Jaroslav, Jiří apod.Kytara či harmonika tam musela být a zejména v pátek či sobotu se oslavy prodloužily až do 3 hodin do rána.Občas se tam sice stavěli policisté (tenkrát VB), ale když viděli, že vše probíhá v klidu, tak si dali kafe a třeba po půlnoci odjížděli.

1 0
možnosti
Foto

No nevím. Není to ani týden co tady na blogu psal jeden jihočeský bloger, že v té době bylo v hospodách všechno špatné... Prostě to bylo hrozné...

0 0
možnosti
Foto

J55a34n51a 55M53a29j27o87v52á

22. 1. 2017 18:09

Naskočilo mi, jak jsem chodila pro pivo do džbánku... Nemohlo mi být tenkrát ani jo deset - plný džbánek se mi zdál hrozně těžký...

Vám R^

3 0
možnosti
Foto

Já byl posílán do hospody maximálně v neděli pro čerstvý knedlík a cigarety. To tak těžké nebylo...;-)

0 0
možnosti

R^jo, hospody :-) to je téma na román, Pavle :-)

Hezké vzpomínání. :-)

3 0
možnosti
Foto

Někdy nezbude nic jiného, než to vzpomínání, Jani. Ale proč nenapsat román a nepočkat si, jestli se nebude prodávat třeba jako Dickensův Oliver Twist?

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS