Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....Dobře napsáno ! Už po několika prvních větách ví každý účastník diskusí o co kráčí. Tento případ je nevyčerpatelná studnice moudrosti! Bohužel trochu jednostranná. KDyž už odpadl anonym z Majdanu na Staromáku, jsou ty jeho články, vítaným zpestřením v někdy nudných diskusích! R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
VF

A já, že píšete o kolegovi, který se řídí heslem: "Kdo maže, ten jede!" Jenže není Jan. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Otázkou je, co od takového setkání očekáváte. Sejdete se, vlijete do sebe nějakou tu hořkou břečku, pokecáte o babách, a pak se rozejdete. Nebo se sejdete, dáte si do čumáků a roztrhnou vás. Takováto setkání k ničemu nevedou. Honzu, doufám, narudo nepřemalujete. Pochybuju že by přehodnotil názor, správný názor, že současné Rusko pod vedením Putina je říše zla. A jak ho znám, on by se asi ani nesnažil přemalovat vás. Tak asi bude lepší, nechat to tak, jak to je.

0 2
možnosti
Foto

A kde jste přišel na to, že bych ho chtěl přemalovávat na rudo?

2 0
možnosti
Foto

R^;-D

P.S.: Budvar mi nevadí, ač mám rád i jiné značky. Kohokoli národnost, či zem, z které kdo pochází, či tam žije, také ne. Asi dost problém8-o tedy, jak pro koho;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Kdoví, jací jsme všichni tady ve skutečnosti. Člověk si myslí, že s tím by si rozuměl, a pak dojde k setkání a člověk se zhrozí, že ten druhý vypadá úplně jinak než na fotce a mluví také jinak. Už jen barva hlasu může velice pozměnit naše pocity. Proto já bych žádné takové experimenty nedělala, zřejmě bych se dlouho nemohla ze šoku vzpamatovat. Ale Vám fandím!

3 0
možnosti
Foto

Už jen změna fotky mi dělá problém ;-)

0 0
možnosti
Foto

K66a20r63e85l 58M85á71d51l13e

22. 8. 2016 20:50

Druhý dnešní článek na skoro stejné téma. Poprvé jsem neuhodnul, tohoto Jeníka jsem trefil. Radši jsem si pro jistotu našel jeho dnešní článek a diskuzi, protože už jsem si zvykl jeho články obcházet. Ne že bych s ním vysloveně nesouhlasil, někdy dokonce spíš souhlasím, ale nemám rád úplně černobílé názory 100:0. U tohoto Jeníka těch jeho 100% hraničí až s fanatismem.

3 0
možnosti
Foto

Druhý článek na stejné téma? Dneska už se někdo vyjádřil přes iDnes, že chce jít s Jeníkem na pivo?

3 0
možnosti