Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK
KK

Právě na Vietnamcích je vidět, jak je to u nás ve skutečnosti s "rasismem" - spoustě lidem nijak nevadí, naopak - rádi k nim chodí nakupovat apod... toho by si měli všimnout "chytré hlavy", které vyrábějí studie o údajném rasismi Čechů.

7 0
možnosti
MK

Sára se v životě určitě neztratí:-)

1 0
možnosti
JC

hezký... Vietnamci, kteří se tu buď narodili, nebo přišli coby malý robata, mluví česky naprosto bez přízvuku, ti odrostlejší zhusta studují VŠ... od vidění znám jednoho, kterej studuje medicínu R^

4 0
možnosti
AO

A38l62e21n27a 27O62u74z72k29á

20. 7. 2014 15:45

Nádhera.. :) jsem ráda, že jsou další lidi, kteří si s těmi Vietnamci tak povídají (dětmi či dospělými, to je fuk)... my tu máme taky několik krámků, já chodím do jednoho, k "našim" vietnamcům a je to príma.. jsou jako sluníčka, pracovití a milí. Zdraví nás s takovou zvláštní úctou - to je pak radost jim dát totéž.. :) A učila jsem jejich - sice dospělou - dceru, připravovala se na vysokou.... :)

Sáře také přeji hodně zdaru - a jak komentovali i ostatní - těch "blbců" bohužel přibývá, tak ať to zvládne.

4 0
možnosti

moc pěkný, jen mi to připomnělo, že tady bývalo na blogu několik šikovných vietnamských děvčat, a nějak jsme už dlouho od nich nic nečetl, no snad jsem jen neměl štěstí na ně

2 0
možnosti
JF(

Také jsem jejich příspěvky rád četl, i karmu jsem jim dával, byl to takový pohled na nás z té druhé strany a pohled přátelský a milý, zcela jiný, než nás vidí třeba na: http://www.romea.cz/. R^

0 0
možnosti
PS

Chytré děti to mají těžké, právě s tím bojuje jeden můj příbuzný - na víceleté gymnázium jeho dětem ještě pár let zbývá a hloupá většina dětí ve třídě je úplně jiný svět.

O to těžší to musejí mít vietnamské děti - velice inteligentní (řekne vám to každý učitel, že je to jiná liga, a řeknu vám to i ze tříd od mých dětí - kdo dělá víceletému gymnáziu reklamu jsou především Vietnamci).

No, doufejme že Sára bude ve škole šťastná - protože nezávidím pitomcům, kteří pomohli vychovat z inteligentních lidí sociopaty s odporem vůči (šikanující) lůze.

6 0
možnosti