Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Ja osobne nepotkal nikoho, kdo by se chlubil tim, ze nebyl jiskricka nebo pionyr. A hudba se na Svobodne Evrope kvuli ruseni poslouchat vubec nedala. Stejne ji tam bylo malo.

Zajimave je to, ze komunisticti hnupove, zastanci Putina a dobraci kteri vam zacnou tvrdit ze: "za komunistu to nebylo tak spatne" vam VZDYCKY zacnou tvrdit, ze v te hrozne dobe nebyli cleny KSC.

A ja jim neverim.   ;-)

0 0
možnosti
LN

..člověk stále něco objevuje....už se tady motám nějaký ten čas....ale dnes poprvé jsem objevil zjev jménem šporková.....

..vy ji asi znáte déle..bude nejspíše tím...že každý máme své "diskutéry"...

..jinak souhlas....jsme na tom podobně....jen do toho pionýra jsme vstupoval se celým bývalým skautským oddílem...a vydrželi v něm až do devadesátého...kdy jsme zase přešli do skauta.....

3 0
možnosti

no vidíte - já vás registruju už delší dobu (a dokonce jsme spolu už několikrát diskutovali ;-D) - protože mě se vaše názory taky dost nelíbí

0 0
možnosti
IN

Paní Šporková Vy jste hlava......!

1 0
možnosti
LW

L92e75o 30W88o62l55f

29. 5. 2014 20:11

Třeba říci, že jste se hned ve svém prvním politickém angažmá plně rehabilitoval.

A trojku z mravů si právem zasloužíte.;-)

1 0
možnosti
JC

R^Napsal jste to přesně tak, jak to, žel, je. Dnes je tady tolik "odbojářů", že je to až k smíchu (kdyby to nebylo tak smutné).

5 1
možnosti

Smotal jste dohromady spoustu nesouvisejících hovadin...neučení ruštiny nikdo nikdy za odboj nepovažoval, stejně jako poslouchání zahraničního rozhlasu (tedy pokud to náhodou nevykřikoval nějkaý opilec po 10. pivu ;-D), ovšem to, jestli rodiče odmítli, aby se jejich děti učily oslavovat na masové vrahy v rámci pionýra a nebo aby jim někdo vtloukal do hlavy, že udávat své rodiče jwe správné - tak to je něco dost odlišného. A jestli jste v 15 nevěděl nic jiného, než že tadyů není něco v pořádku" a zanadával si, že džíny seženete jen v tuzexu, svědčí to bohužel jen o vaší intleginci či inteligenci vašich rodičů, kteří vás tak vychovali

4 7
možnosti
JC

No tak o inteligenci Vašich rodičů svědčí to, jak vychovali Vás. A jak Vás vychovali, to jste tady právě předvedla.Rv

7 3
možnosti
PT

To já jsem zralej na metál. Prý, když jsen viděl fotku Lenina, tak jsem prohlašoval, pozor čert. Ale to mi byli asi tři roky, taky to platí za protitotalitní odboj?;-D;-D

5 0
možnosti
Foto

Využijte toho!:-)

2 0
možnosti
Foto

P44e94t30r 14K17r88á16l

29. 5. 2014 18:58

Ech.....je odbojovou činností i krádež pionýrského sběru?;-D

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že je...:-)

0 0
možnosti
MP

No mě v první třídě když se ptali na prvního dělnického prezidenta nemohli vy\světlit že to nebyl Masaryk...:-P že prý Gottwald... a já jim říkal že masaryk byl první a jak mohl být gottwald taky první když byl pozdějc ;-D

0 0
možnosti