Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No byl jsem jednou na Baník-Sparta, asi před rokem. Baník prohrál 0:1, myslím.Lístek stál 100 Kč.Byla celkem sranda. Z kotle něco skandovali a z našeho ochozu jim popěvkem odpovídali. Bylo to vtipné a pěkné.Když jsem na WC a půl řady muselo vstát,. všichni byli v pohodě, velice kamardaští. Vcelku příjemná atmosféra a výborné fandění. Horší to bylo při odchodu ze stadiónu, měl jsem auto u jediného východy pod píliři co podpírají cestu.

Skoro celý stadión prošel kolem mého auta, opilých do němoty bylo nějak moc.

Museli jsem čekat na jednoho borce, co se šel opít někde do města. Moji bratř z Katovic také nevypadali moc inteligentně a něco požili. Stadion a okolí jsou , řekl bych, v neutěšeném stavu.Kde dělal tehdy bordel ? Především Sparťané, házeli něco zápalného na hřiště i do ochozů. Závěrem, vcelku pěkný fanouškovský zážitek, i když nějaké to negativum by se našlo. Fanoušci Baníku většinou na úrovni, moc pěkně fandilil.

Na fotbal chodím 2-3 do roka, většinou do Olomouce, na Baníku to bylo lepší.

2 1
možnosti
Foto

P19e92t44r 52K71r38á59l

13. 5. 2014 21:11

Extempore bez extempore jako moře bez moře............myslim.;-D

0 0
možnosti
Foto

Taky si to myslím, jenže nechci býti za vola... Vlastně nechci býti větším volem, než za jakého mne po tomto blogu budou někteří považovat...:-)

1 0
možnosti