Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tichá smutná karma. Vaši výzvu já, nedokonalý ateista(?), přijímám. Pomodlím se za Barda a za nás za všechny

http://moucka.blog.idnes.cz/c/405371/Bardove-Usvit-projasnenych-lidskych-dusi.html.

0 0
možnosti

Karel , myslím, že v r. 1983  navštívil Austrálii a měla jsem to potěšení ho pozdravit a vyslechnout jeho pár slov v malé společnosti lidí.

Když vstoupil, sršel energií a i  v té chvilce, co tam pobyl, byl strhující. 

Když se ho někdo zeptal, jaká byla cesta (právě přiletěl)  tak nám odpověděl veršem 

(co ho napadl, když měl mezipřistání v Bahrainu): 

"Zakoupil jsem v Bahrainu 

 čtyři kila kokainu  k tomu lahev oleje  báječně mi, vole,  je... " Tak i to je Karel v mých vzpomínkách.  Včera jsem na ČTArt zavzpomínala , byl tam 2-hodinový pořad. Jsem o 3 roky mladší a stále jsem tady a on už je dvacet let po smrti, to není fér!

1 0
možnosti

tý vole, to je pěkná vzpomínka, kde jsou nějaký fotky?;-D

0 0
možnosti

To máte jako s Palachem, taky si ho dnes přivlastňuje kdejaký parlamentní osel.:-/

1 0
možnosti

vrátil jsem se zareagovat do diskuse, a při té příležitosti si dovolím ještě poznamenat, že Karel Kryl je jedinečnej i v tom, že jakmile zazní jakákoli jeho píseň v rádiu, hned po prvních akordech a slovech to jednoho chytne a nepustí, nelze to prostě nikdy brát jako kulisu, ani náhodou - v tom je u nás absolutní výjimkou, a ani ve světě takových moc nebude:-)

6 0
možnosti

Je to zvláštní.  Nebyl žádný krasavec, hlas žádná sláva, kytarista sotva průměr,  ale když spustil, všichni poslouchali a rozuměli. R^

3 0
možnosti

J68a25n 12H64u55r29k69a

12. 4. 2014 19:41

prach na náhrobek barda usedá dešť o něm slzy roní v lidech jeho slova prorocká vetknuta navždy v srdci zůstanou pravda nad ztrátou pláče lež s úlevou všem se směje ...už jí nedohoní trůn osiřel dědiců není

0 0
možnosti

Karma.Díky za vzpomínku na už skoro zapomenutého velkého básníka

1 0
možnosti

Já zas miluju:

"V studené parádě kožených křesel

kožených křesel, kožených křesel

sešli se k poradě výrobci hesel

výrobci hesel, výrobci hesel"

Prostě ten termín výrobci hesel je tak nadčasový, že platí a bude platit v každé době od chlupatých australopitéků po Star Trek

3 0
možnosti

Dnes jsem běžela přes dvě hodiny s rádiem v uchu a měla jsem ohromnou, radost, jak hráli často Kryla. Vzpomněla jsem si, jak jsme na začátku osmdesátých na VŠ koleji seděli, kouřili a hráli a zpívali tyto tehdy zakázané písničky R^

4 0
možnosti

Moc hezká vzpomínka bez zbytečného patosu. Zvláště ten předposlední odstavec. Přesně tak, Karel by jim skutečně nakopal.......

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS