Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže Vám je to jedno.:-/

1 1
možnosti

Ale ono to není tak jednoduché jak předestíráte, kupříkladu já to mám sám za sebe težší - jezdím často a rád do Ruska, kde mám docela dost blízkých přátel, kteří jsou, jak už to tak bývá u Rusů, velcí nacionalisté a tudíž vše co car dělá, dělá pro dobro matky Rusi. Jak říkám je osobně jako Rusy mám moc rád, ale zase nemám rád Rusko jako politický organismus a s Vladimirem Vladimirovičem v čele je to živočich dost odpudivý a teď dělá velké potvorstvo. A teď poraďte ke komu se mám řadit, k "rusofilům", protože mám rád Rusko jako kus planety a Rusy, teda dokud nezačnou blouznit o velkém Rusku? Nebo k "eurofilům", "amerikanofilům" nebo jiným "filům", protože nesnáším co dělá Rusko jako stát a co dělá světu (ale i Rusům) momentální Car?

4 0
možnosti
Foto

A právě o tom to je... Vás přiřadí ti praví odborníci, kterými se to v těchto internetových vodách jen hemží... Stačí napsat názor a už jste ve škatulce...

4 0
možnosti

Autore napište to ještě jednou a srozumitelněji. Uniklo mi co jste vlastně chtěl říct. Tento portál není vědecká konference, kde vystupují jen vzdělaní historici. Historie je jen část problému, ten největší je boj mezi  prosperitou a úpadkem. A teď si vyberte co myslím a na které straně jsem.

3 1
možnosti
Foto

Nenapíšu... Prostě to pochopíte, nebo nepochopíte.

4 2
možnosti

Již jsem navrhoval oddělit diskuzi od urážek, útoků na diskutující a ty šoupnout do jakéhosi "B", kde by se mohli magoři vyřádit do libosti. Myslel jsem to ovšem z legrace, protože kam by se poděla sledovanost a další mediálně významné parametry ;-D.  

Pamatuji pár lidí z první republiky, kdy se více ctila slušnost, respekt k zákonům atd.

Dnes bohužel z toho nic neplatí a taková stupidita jako urážky prezidenta se berou jako hoch kumšt.  Rozhodně máte pravdu, že lidé extremisty neberou a udělají si svůj názor sami.

3 0
možnosti

Souhlas, vždyť ja furt říkám: " Nechme Ukrajinu koňovi, má větší hlavu ".

Dokonce větší než bloger Kavka, který se tu co nevidět objeví.Já ve svém rozjimání jse došel do 17.století, konktrétně do roku 1621 do města Chocim, kde polsko-litevská a kozacká armáda porazila Turky. Byla to chyba , stejně jako Sobieského pomoc Vídni roku 1683, kozáci,Poláci a Litevci měli spolu s Turky, táhnout na Vídeň a dneska bychom

chodili na derby Sparta-Wisla a Sparta- Galatasaray. Byl by lepší fotbal a to mlácení

hlavou do nějakého koberce, by nám také moc nevadilo.Na Ukrajině by byl klid , nebyla

by první ani druhá světová válka, v Německu a Rusku by se mluvilo turecky.

Saalam alejku.:-PR^

2 0
možnosti