Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě sedít v kavárně kousek od Frýdlantských mostů a živě jsem si Vás tam představil :-)) Za chvíli kolem nich půjdu také. Už mnohokrát jsem se těch slušně ustrojených postav chtěl zeptat, jestli by nebylo lepší jít něco dělat, ale pokaždé jsem si sám odpověděl, že to nemá cenu. Zatím nenašli odvahy mne oslovit, protože asi čtou ve výrazu moji tváře, že jsem nespasitelný.

0 0
možnosti

J41i73r94i 77K58u80c75e24r80a

24. 2. 2014 14:19

proč je její víra pokřivená? a nebo jinak - proč je křivější než ta vaše? ať už věříte v cokoliv...

0 0
možnosti
Foto

Nepíšu o pokřivené Víře, ale o pokřivené náboženské teorii. A tou, jehovistický výklad Bible opravdu je...

0 0
možnosti
Foto

S Jehovisty jsem se v minulosti setkal už několikrát. Párkrát jsem s nimi navázal hovor. Když začnou být neodbytní, nejlépe zaúčinkuje, když prohlásíte: "Víte, já jsem věřící katolík a svatá římsko-katolická církev tu existuje už přes dva tisíce let." To se pak od vás štítivě odvrátí. Římsko-katolické církvi se tímto omlouvám, že jsem ji asi dvakrát takto zneužil.

0 0
možnosti

J19i72r14i 62K82u63c13e15r49a

24. 2. 2014 14:20

já jsem použil výmluvu, že jsem "satanista", bylo mi asi 21 let, tak mi to přišlo takové dobrodružně/drsné; utekly...

0 0
možnosti

Stačilo říct: "Myslíte tu knihu, kterou vytvořili katolíci?" ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pane Součku, Starý zákon napsal nějaký katolík?

0 0
možnosti