Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

R^ Pěkná sonda do české "dušičky" !

0 0
možnosti
JS

o výkonu je mistrovství světa a poháry. Tem se PROBOJUJI jen ti nejlepší. Olypiada má jinou ideu a je velmi velmi dobře, že Vanesa jede na lyžích a třeba Jamajka postaví bob. Je to o setkávání lidí se zájmem o sport, kde mají přístup ti, který splní přístupový klíč. Pokud to někdo nechápe , je de bil.

0 0
možnosti
Foto

Dočetl jsem až do konce, ač je článek rozbitý neskutečným množstvím nadbytečných (a tedy chybných) čárek a souhlasím. A Vy se mrkněte na interpunkci a skloňování zájmene "ona".;-)

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, za zbytečné čárky... Ale já, mám s tou interpunkcí, neskutečný problém. A jelikož si hovím v dlouhých souvětích, tak netuším, kde napsat čárku... A to skloňování zájmejna "ona"... Nakopněte mne, nechce se mi to v textu hledat.

0 0
možnosti
JS

Není důležité zvítězit,ale zúčastnit se ...

1 0
možnosti
BM

Souhlas. O tom by Olympiáda měla být. O setkávání a soutěžení sportovců. Tak to také měl  zakladatel OH na mysli. Bohužel jako u všeho na prvním místě jsou jen a jen peníze.........

1 0
možnosti