Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak mám dojem, že tentokrát spíš nadávaji na Rusko a pomlouvají jej naše média, a v diskusích se jich naopak běžnej člověk zastává -

4 0
možnosti
Foto

A já si pane kolego myslím, vlastně vidím, vlastně čtu... I běžný člověk (jak vy píšete), v diskusích plive na Rusko... A to hlavně proto, že je to momentálně IN a nikomu za to nic nehrozí...

2 0
možnosti

Pane Nitko, Váš nezřízený obdiv ke všemu Ruskému a Sovětskému je až nezdravý. Samozřejmě fanděte komu chcete ale že zrovna Rusům ...... Všechny zkušenosti zní, že půl roku Rusky nic nejezděj, pak zmizej na širé matičce Rusi a na olympiádě, nebo na mistrovství světa najednou zazáří. Nečetl jsem o sázení, o kterém Vy píšete ale přiznávám, že to bylo první co mě napadlo, když ta Ruska zajela ten super čas - kdy jí tu medaili zase vezmou?

Sám v době svého aktivního sportovního života jsem tohle s Rusy a NDRáky zažil mockrát, ale tehdy antidopinková kontrola neměla ty možnosti jako dnes a tak mají ty medaile dodnes.

1 6
možnosti
Foto

Pane Fialo... Kde jste přišel na můj nezřízený obdiv ke všemu Ruskému a Sovětskému? Já jen píšu o nezřízeném odporu, ke všemu Ruskému a Sovětskému, a to je o něčem úplně jiném... Mi prostě vadí ta neskutečná protiruská hysterie, která momentálně ovládá naš mediální prostor... Nechci fandit ruským sportovcům, ale taky je nechci nijak zesměšňovat či dokonce předem dopingově "kriminalizovat"...

8 0
možnosti

Až tu medaili potvrdí Grafová svými výsledky v dalších letech, prosím. Jinak je každá tzv. "jednorázová rychlokvaška" podezřelá, to je normální.

1 3
možnosti
Foto

Nemohlo... 25 let po válce jsem se narodil...

3 0
možnosti
Foto

J82a24k14u88b 61R82o30t48h

9. 2. 2014 16:51

Sakra, co se stalo v roce 1068, že je to hodno kritizování?8-o

0 0
možnosti
Foto

Chybička se vloudí... :-) Už je opraveno...

1 0
možnosti