Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šport je šport a Dominika prehrala. Niekto musí predsa vyhrať a niekto predsa prehrať. Niekoho to teší, niekoho nie. Pre niekoho je to opäť dôvod pľuvnúť si na Slovensko a Slovákov, taký bežný zvyk, ale načo sa s tým aj vôbec zaoberať? Stačí tak málo - ignorovať!

1 0
možnosti

Žádné slovákobijce nevnímám, je pravda, že občas se třeba mě někdo trefí do příjmení, blbů všude dost.... Zvlášť když si třeba neuvědomí, že jsem ho nejspíš vyvdala. Ale takových pitomců je minimum. 

Škoda, že Dominika prohrála, fandila jsem jí.:-(

2 0
možnosti

K23a76r18e20l 11V49a27l75i88š

25. 1. 2014 17:15

Karma. Fandil jsem jí úplně stejně. Škoda že to prohrála.

1 0
možnosti

P15a96v14e94l 61R85y66m44e39š

25. 1. 2014 14:39

Žádné slovákobijce jsem dnes nezaznamenal. Ale moc dobře vím, že kdybych na toto téma zavedl hovor se dvěma kolegy z práce, tak by se hned chytli. Jsou to oba maďaři narození na jižním slovensku, které oni označují za horní uhry a na slovensko plivou při každé příležitosti. Podobného maďara jsme měli i na vysoké škole, a proto mě jejich vztak ke slovensku nepřekvapuje, byť s nimi v žádném ohledu nesouhlasím, protože já tam jezdím na dovolenou a cítím se tam jako doma.

1 0
možnosti
Foto

Já v době, kdo ještě bylo Československo, přijel do Vídně a byl tam kolega z Maďarska. Jen jsme se představili, tak se do mě pustil, že ŽÁDNÁ Bratislava, ale jen Požoň (píšu to foneticky). Prostě legrace.

0 0
možnosti
Foto

Tak oni to často dělají i někteří Slováci. Tak třeba Klausová, původem ze Slovenska, ale teď ČESKÁ velvyslankyně.

A už je do koho se obouvat.

1 0
možnosti

Nám je jedno koho si k nám vyšle Česko ako veľvyslanca. Nemáme ani ten najmenší dôvod to riešiť tak ako aj na zastupiteľstvách iných krajín.

0 0
možnosti