Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jooo, drátkovat, voskovat to byla nádhera. Se slzou v oku na to vzpomínám, když jsme se častým opakováním dopracovali až téměř k dokonalosti.;-D A takovej 30kg kombajn - to bylo něco

1 0
možnosti

Chlapci a chlapi byl děsná agitka a škvár, na druhou stranu připustil, že se v lid.dem. armádě děje šikana, zlodějna atd.

0 0
možnosti
Foto

no slouzil jsem taky jeste za minula a ten film jsem videl taky. Ja bych v nem tu obycejnou realitu nasel. Ale chlapci a chlapi to je mimo. A tak strasne az je to trapne. A karmu jsem zapomel. Napravim.

0 0
možnosti

Na Koubovi jsem byl se základkou. Později jsem se ptal jednoho průzkumáka,jak moc to vidí reálně. Prý jsou to historky tak za deset let praporu. V reálu prý vyšplhal na strom, nechal projít rojnici a pak to obešel:-).Jo, místo komínků, jsem skládal věci do kartónků a měl do konce vojny ukázkovou skříňku kvůli kontrolám.Kdo byl velitel stráže,tak ví, co jsem tam asi vše za tím pořádkem měl schované na případ průseru.:-P Nejlepší funkce:Dozorčí psince, aneb jak proležet 22 hodin u Tv a koukat na Divokého Anděla.;-(;-(;-(Na cvičení jsem dorazil s vlasy do půlky zad a na vycházce jsme vypadali s barety jak jednotka od Che Guevary. Za cvičení jsem toho zvládl hodně - vrtulník,střelby, lezení, slaňování, trenažéry a prudili jsme supráky;-D.Určitě bych si nezopakoval "řízky"(plazení v blatě a obalování pískem),kopání zákopů v lednu, úklid kuchyně pro několik set lidí. Nesnáším rizoto a skladbu The Power good bye od Madonny. Tím prvním mne krmili dokola, to druhé hrálo vždy, když mne budili do stráže:-). Vojna? Doteď si myslím, že byla hloupost ji mít na dva roky a pitomost ji úplně zrušit, ale to je jiný příběh;-)

3 0
možnosti
Foto

Ten film jsem nedokoukal, ale nejsem nestranný, vojenskou službu jsem dostatečně zhnusil, když jsem já sloužil to první až čtvrté léto...

Ale karmu jsem poslal aspoň za titulek, tuhle písničku totiž má rád náš andulák Andy.

0 0
možnosti

P80e46t74r 15M13u20r79č18e14k

14. 1. 2014 22:37

Tak nějak podobně to vidím i já.Takže dávám karmu.

0 0
možnosti