Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A23l37e67n57a 55O57u40z43k70á

5. 12. 2013 17:21

To je moc hezký pohled na mravence :) Víte , já sedávala se svým foťákem a ačkoli jsem neměla makro předsádky, snažila jsem se je vyfotit... někdy mi to sebralo i tři hodiny času, cvakala jsem, jak to šlo i nešlo.. z těch mnoha set fotek mám možná dvě jakž takž... ale sledovala jsem i mravenčí nálady a rvačky, když se potkala dvě velká mraveniště blízko a ti lumpové si kradli mimina..... to už pak byli i ostří.. do té doby mi nevadili - bydleli u nás na zahradě, po dlouhé době v pařezu od modřínu... :)

0 0
možnosti

P66a65v68e38l 50K35u85l24a

5. 12. 2013 13:06

Mezi ženami (nejen) koloval nedávno tento mail: Chtěla bych být housenka: žereš - žereš - žereš - žereš - usneš - probudíš se - a jsi krásná! :-)

3 0
možnosti

Jak jste prisel na to, ze na mraveniste nemaji ani nejvetsi mocnosti sveta ? Na mraveniste prece staci jeden clovek s lopatou.

0 0
možnosti

to sice ano, ale jakmile odejde, tak je v mžiku postaveno zase mraveniště nové, rozhodně dřív než třeba válkou poničená města

1 0
možnosti

Milý kolego, Vy jste ale rozhazovačnej člověk. VŽdyt tady jste dal všanc námět na perfektní knížku, co námět, knížka už je vlastně hotová, už by stačilo napsat k tomu ještě jen tak sto stránek aby se to trochu zdramatizovalo a byl by bestseller jako hrom. Nebo bude? Tak rychle do toho, než Vám to někdo vyfoukne, už proto, že to jistě zvládnete nejlíp sám. Tak zatím aspoň malá karma:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky... Ale ten bestseller už je napsán... Bernard Werber - Mravenci

0 0
možnosti