Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Když už jste u toho ženského vrhu koulí, nemohu nedat k dobru profláklou historku, jak se v knize návštěv jednoho sklípku na Slovácku octl zápis: "Zde také vrhla Helena Fibingerová." :-)

3 0
možnosti
BL

Jste muž, pravděpodobně heterosexuální, a líbí se Vám pohled na přitažlivé sportující ženy... No tak, jsme v ČR a ne v USA, tady je to pořád ještě normální ;-) (dokonce i v době Gay Pride!) R^

1 0
možnosti
TS

Na tom desetiboji něco bude! I chlapům dělá dobře - Dvořák, Šebrle, Eaton, Clay... 

Aspoň víme, jakému sportu se máme věnovat, až budeme chtít být krásní a krásné ;-)

P.S.: Náš děda, co se dožil skoro devadesátky, říkal, že ho při životě drží bůček a ženský tenis ;-)

1 0
možnosti
FV

Me zarazila ve vasem clanku zminka o rekordu v behy na sto metru v desti. Nenapsal jste tedy za kolik to bylo, ale i tak mi to prijde moc dlouho. Ja teda dal sto v desti za devet. Nemel jsem sice stopky, ale pocital jsem si to. Mozna jsem nepocital rychle, ale zase jsem si jednu pridal. A taky jsem nepocital, kdyz jsem na osmdesati metrech odpocival, ale to proto, ze jsem ani v tu dobu nebezel.

1 0
možnosti
Foto

Já se ráda dívám na španělskou ligu, v poslední době i na německou - krásní chlapy;-D. A atleti - na to se nedá nedívat. Takže Váš článek je korektní a vůbec ne sexistický. Karma.

1 0
možnosti
VK

Ja to mam podobne s tenisem. Muzsky tenis mne proste nezajima. Divat se na nejakeho Nadala, Berdycha nebo Djokovice mi pripada nudne a nezazivne. Proste, zpocena muzska tela mne nepritahujou. Ale kdyz nastoupi Sabine Lisicki, Caroline Wozniacki nebo Petra Kvitova a dalsi kocky ceskeho tenisu, tak to je jine kafe. Mimochodem, i proto se chystam na US OPEN. Kazdopadne, u zen je alespon na co koukat. A plati to u vetsiny sportu.

4 1
možnosti
SN

:-) Václave, jak je vidět určitě se nezúčasníte manifestace  čtyřprocentní menšiny!!!  R^R^R^

0 0
možnosti
TB

že dámy dělají sport hezké je, ale přesto jsou sporty kdy zase nejsem moc rád, kde ho dámy dělají. Třeba takový box,anebo kulturistika, či hokej.

1 0
možnosti
Foto

A byla v mém textu zmínka o těchto sportech? Ale máte pravdu, tohle je opravdu neskutečně ujeté...

0 0
možnosti