Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dřevěný pražce byly a jsou (ano, používají se i dnes, třeba pod výhybky) impregnovýny nějakým ropným produktem, asi térem.

"A bylo jaro, zapni si kšandy, pozdravuj vlaštovky a muziko, ty hrej!" - Pavel Dobeš, Pražce

0 0
možnosti

I88v23o 79Ž19á26č98e26k

12. 7. 2013 23:04

Já žádné takové zážitky nemám, ale pražce mi také voní. Když na ně semtam někde narazím, tak se tam třeba i zdržím o něco déle, než by bylo nutné.

1 0
možnosti
Foto

Dělal jsem u kolejářů a vím, když  kolejáři dělali s dubovými pražci, které i pro mě krásně voněly, tak vždy ke konci směny měli zarudlé obličeje, jako by spálené od slunce. Bylo to od toho sajrajtu, kterými byly ty pražce napuštěny.  K té vůni pražců mně vždy scházela i vůně parní lokomotivy, kterou mám od dětství stále v nose.

1 0
možnosti