Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Na velké finále, kdy to Soukup podepíše, jste zapomněl;-D

1 0
možnosti
Foto

Jojo, hlavně tchyně z toho byla na prášky;-D

0 0
možnosti
SS

Se divim, ze se vam komunisticka vojna nelibila ... a to jste tam delal nejmin nastenkare, ze?

0 4
možnosti
Foto

Že vás to baví....8-o

1 1
možnosti

20. 3. 2013 21:33

Vz 10 se směl použít v také době odpoledního odpočinku.

0 1
možnosti
Foto

Odpolední odpočinek se v druhé polovině osmdesátých let nekonal...

1 2
možnosti
AN

o čem by to bylo dnes?:-)  nečetl jsem pozorně,nebo jste nezmínil písničku od ivety?:-)

1 1
možnosti
Foto

Promiňte, ale nerozumím vaší otázce....

2 2
možnosti
MR

M59i86c42h21a85l 17R57y41b74a

20. 3. 2013 20:04

Ten seriál měl premiéru, když jsem sloužil druhým rokem;-)

To vám byla na pévéesce vždycky u televize sranda, ani Troška neumí takové komedie, jako bylo tohle dílko;-D

6 0
možnosti
JD

J80a95n 90D73o83u78š34a

21. 3. 2013 9:01

Byl jsem v letech 87/88 u lopat. Takže jsem tohle dílko stihnul. Dodneška mě neskutečně s..e! Sledování povinné. Na PVS vždycky deveťák zapisoval kdo se směje nebo má nevhodné poznámky. Věděli jsme, že bude následovat trest, ale nedalo se to vydržet. Hnus, hnus. Všechny tvůrce bych nechal protrpět vojnu, žádný armádní a umělecký vojenský soubory. ;-O

1 0
možnosti
Foto

nojo tehdy šikana neexistovala a vše bylo podle řádů;-€

2 0
možnosti
Foto

;-DHezky jste to shrnul- všech 11 dílů v jednom blogu;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem to brát díl po dílu, ale to bych musel napsat jedenáct článků... A zase tak dobře si to nepamatuji.;-)

2 2
možnosti