Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím si, že ten problém s těmi filmovými adaptacemi je v tom, že se v ních na rozdíl od těch literárních Verneových ztrácí to komično, ta humorná stránka, humorný nadhled, nevím, jak přesně to mám nazvat.

To, co uměl zčásti uchovat Zeman.

0 0
možnosti
LK

Ano, přesně popisujete moje pocity.

Já bych přidal do nepoveného díla seriál Černí baroni. !!

1 0
možnosti
PK

Černý barony bych úplně neodsuzoval. Myslím, že tam měl Jandák jednu z nejlepších rolí svého života. Rozhodně mu sedla mnohem lépe než ta na ministerstvu kultury :-)

0 1
možnosti
Foto

dívám se jenom na filmy, které jsem už viděl. Tím nic neriskuji.

0 0
možnosti
PK

Já taky, a nebo na americké akční thrillery - tím taky nic neriskuji. Jako zrovna včera, vidím v programu "Teror ve vlaku", tak jsem se podíval. Sice jen od půlky, ale bohatě to stačilo. Hrál tam Van Dame a bylo to neskutečně debilní - přesně to, co jsem od toho čekal :-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám internet, takže pokud si chci pustit film v televizi, nejprve se kouknu na hodnocení na stránkách ČSFD (dělá to i spousta filmových kritiků, i paní Spáčilová z kultury IDnes se zaštiťovala tamním hodnocením Babovřesk). Dopředu jsem věděl, že je to přesně tak, jak tady píšete, film byl hodnocen hlavně jako odpad a tudíž jsem si jej nepustil ani náhodou...

0 0
možnosti
Foto

Víte, já si hodnocení na ČSFD samozřejmě přečetl... Ale na film jsem se díval dobrovolně, neboť jsem byl zvědavý jak moc se dá Verne zprznit! a jak jsem napsal, filmy podle Verna sleduji vždy... A zatím vždy jen jednou!

0 0
možnosti
MM

Obdivuji vaši statečnost, že jste vydržel ten škvár dokoukat. Já to pustil omylem a po deseti minutách jsem to musel přepnout, protože to se prostě nedalo ve střízlivém stavu sledovat. Ony jsou ty komerční televize bulvár nejen ve zprávách. Ale ČT je statečně dohání. Takže v TV sleduji jen sport a filmy o přírodě a zvířatech, pokud mne nehodlají děsit zánikem planety, kácením deštného pralesa a podobnými věcmi.

1 0
možnosti
Foto

P65e61t21r 93K41r23á42l

25. 2. 2013 20:37

No přiznám se, že si občas obdobně špatný film s chutí pustím, ale tohle bylo příliš i na mě. Vydržel jsem Písečné žraloky se žralokem plážovým a žralokem skalním, Supergatora rvoucího se s Dinocrocem, ale tady jsem kapituloval po 40ti minutách. Největším sympaťákem byl jižanský voják a co se černého unionisty týče, tak se u mě začaly silně projevovat rasistické tendence. :D

0 0
možnosti
MR

M41i48l17a35n 61R15a77d36e60k

25. 2. 2013 20:30

no - ja na takovy hollywoodsky sajrajty sice nechodim, nicmene je to pro zabavu a nedelaji z toho vedu nebo netvrdi ze je to opravdova historie, dokonce vecne pripominaji ze je to PODLE toho ci onoho dila.

Ale kdyz jsem videl trailer - cesky se spolupraci BBC - o Cyrilovi a Metodejovi o ktere se tvrdilo ze to bude historicke dilo, a oni - Cyril a Metodej byli v baroknim kostele, a herci v kostymech z pozdniho stredoveku tak jsem zlosti nevidel.

0 0
možnosti
AN

já se po hodně dlouhé době díval,taky díky názvu.knížku bych nepoznal,čekal jsem do konce jak to dopadne. no nic hlavně,že naši vyhráli.;-D

1 0
možnosti
Foto

I79v66a77n 71M73a93r54e77k

25. 2. 2013 19:08

Jednoduché řešení>>>na film jsem se těšil i já ale po pěti minutách sledování jsem to vzdal ! ! ! Rv Rv Rv

0 0
možnosti
Foto

Já vím, že je to nejjednodušší řešení, ale kdybych to vypnul, tak bych tu stupiditu neviděl a nemohl bych se tady tak rozohnit!;-)

1 1
možnosti
PH

P87a96v82e79l 66H79u67b73l

25. 2. 2013 18:48

Kdysi dávno nedávno, jsem četl komentář zřejmě moudrého muže: Buďme rádi, že američané neobjevili našeho Jana Žižku a nenatočili o něm nedej bože film. 

Představa, že Žižka ovládá karate, popř. jiná bojová umění, by mne opravdu děsila.

Jinak osobně si myslím, že scénárista tohoto nesmyslu, mimochodem není jediný na toto téma, knihu pouze prolistoval a zřejmě pracoval podle obrázků v knize

4 2
možnosti
JD

pozor, natočili Libuši

2 0
možnosti