Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr900

4. 5. 2010 12:37
...

R^

0 0
možnosti

spartas

4. 5. 2010 11:20
souhlas

Nikdy jsem nevěřil,že budu s baníkovcem souhlasit;-D:-)R^....Je to napsaný přesně!Ne vždycky souhlasím s tím,kde a proč policie zasahuje,ale od zásahu tu je....Prostě má nějaké povinnosti vůči všem občanům,slušným i těm neslušným...Hlavně by měla policie konat svou práci dobře,což podle mě nedělá...viz moje podezření,které se začíná jevit jako velice pravděpodobné,a sice to,že celá akce byla předem připravena a fanoušci Sparty se neměli na Bazaly vůbec dostatRv

0 0
možnosti

tojara

4. 5. 2010 14:41
Re: souhlas

přesně tak ;-)

0 0
možnosti

chytryhorak

4. 5. 2010 8:27
Zdravím,

hezky napsané a bez emocí. Jenom jsem si jako sparťan položil otázku jak to, že stejně dopadli i fanoušci Slávie. Připadá mi to jako připravená akce ze strany Policie. A když k tomu přidám tu včerejší tendenční "reportáž" z iDnes, která se svou nenávistí ke Spartě vůbec netají,  tak .... Ale to jsou čiré spekulace.

A fotbal dobrý byl.

0 0
možnosti

mafol

4. 5. 2010 12:42
Re: Zdravím,

souhlasím na 100% - někdo chtěl nebo potřeboval aby byla Sparta bez fanoušků. není nic jednoduššího všechny nahnat do jednoho stáda  a taky se k nim tak chovat.

0 0
možnosti

ségra

3. 5. 2010 22:38
máš pravdu

R^ ;-)

0 0
možnosti