Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peyrac

20. 3. 2010 13:48
Dnes od 14 h -500 m a v 16:15 jede hned 3000 m :-)

Zítra od 13 h - 1500 m a od 16:30 celých 5000 m ze čtyřboje. Dost málo času na regeneraci, ale ona to zvládne. Uvidíme jaké bud mít vylosování8-o Třeba si zanadává a půjde jí to. Může obhájit titul mistryně světa z loňska.

0 0
možnosti

mirek-storch

20. 3. 2010 11:50
Kouzelný videoportrét holandské televize 7 minut + nadávky

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/vancouver-2010/video-sablikova-nadava-za-volantem-co-delas-ty-vole_162501.html

Ty vole co děláš kreténe - Já bych ho zabila, vole -Já měla přednost ty vole ...Jsi na palici ne ?  Kdysi jsme zažil na Pražském jaru houslového virtuóza V.H. který v zákulísí vykřikoval - ať mě ty lidi nes+rou a jdou do .... pr+ele, když několik lidí chtělo do šatny pro podpisy.8-o

0 0
možnosti

mirek-storch

20. 3. 2010 11:28
Chtěl jsem napsat něco podobného - jsi rychlejší Pavle :-)

Psychologicky se člověk odreaguje v okamžiku ohrožení alespoň slovní agresí, což mi připadá normální. Nenormální je, když někdo dohoní jiného řidiče a nadává mu dál, nebo se s ním popere. Krásná byla tajenka křížovky :" Teprve když  si uděláte řidičák můžete pořádně nadávat !" ;-) Nejvíc jsi mne Pavle pobavil výrokem, že bude dělat reklamu na kosmodisk - karma. V autě pochopitelně taky nadávám, ale naštěstí tam nemám kameru holandské televize. Jinak mne fascinují výkony lidí na para-olympiádě ve Vancouveru - bez rukou běhají na lyžích, bez nohou absolvují biatlon na běžkách atp. Slováci už mají čtyři zlaté medaile. Přejme jim to.

0 0
možnosti
MC

sualk

19. 3. 2010 9:56
Hezký článek..

Vystiženo velmi přesně. KarmaR^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

18. 3. 2010 21:24
I toť, Pavle,

dobřes nakladl! ;)

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

18. 3. 2010 21:52
Re: I toť, Pavle,

Já vím.... někdy slovíčka kladu špatně, někdy hodně špatně a někdy... někdy je nakladu dobře! Jen nevím, kdy kladu tak, jak by se na dobrého kladeče slušelo... Chybí mi profesor přes kladení... Jinak díky, od tebe to potěší!

0 0
možnosti
FP

forhend

18. 3. 2010 19:33
Já byl zklamán,

že nám nesdělili, jaké má kalhotky...:-/ Ani jsem v noci nemohl spát...;-D;-D

0 0
možnosti
JA

Jacobo Arbenz

18. 3. 2010 19:29
Přirozená reakce

Martina zareagovala naprosto lidsky a zcela přirozeně, vcelku úměrně situaci. Pokud jde o její výsluní, které vám tak leží v žaludku, její vina to není. Martina je spíše introvert a před kamery se dobrovolně necpe. Až skončí kariéru, dokonce i za reklamu na Kosmodisk bude Martina dostávat peníze. A to už správného Čech(áčk)a naštve, no ne?;-D

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

18. 3. 2010 19:37
Re: Přirozená reakce

Já jsem snad psal, že mi VÝSLUNÍ, jak píšete, leží v žaludku? Já jsem psal, že mi vadí, že dostane peníze za reklamu? Tak to asi píšu nějakým nesrozumitelným jazykem... Nebo Vy neumíte číst....

0 0
možnosti
J

jeche

18. 3. 2010 19:26
Hlavně doufám,že jí nezneužijí

jako to udělali v Liberci s tou lyžařkou,aby obhájili stavbu předraženého,nepotřebného a na nejnesmyslnějším možném místě postaveného lyž.areálu.

0 0
možnosti
JK

Hanzman

18. 3. 2010 17:56
Karma

R^ J.K.

0 0
možnosti
DH

davidhrbek

18. 3. 2010 17:48
Tak

a máte moji karmu. D.H.

0 0
možnosti