Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GZ

Golda Zlatá

11. 11. 2009 7:36
dobrý:-)

předem mého příspěvku musím říct, že jste mne po ránu pobavil, pěkný čtivý styl;-)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

11. 11. 2009 0:35
chi,

předem i zadem děkuji, pobavil jste mne. i když moc nevím, o čem SS je. ale díky Vám vím (aneb,jak by vaše drahá pedagožka jistě ocenila, "skrze Vás"), že může pobavit.

0 0
možnosti
H

Honza79

10. 11. 2009 21:44
Kdepak kameny.

Kdepak kameny. Máte můj obdiv, že vydržíte tento pořad sledovat. Jsem hudebník a učím na hudební škole a cítím, že bych měl na tyto "hudební" pořady občas jukat. Ale totálně to z Vámi popsaných i jiných důvodů nedávám. R^

0 0
možnosti
N

nnyky

10. 11. 2009 21:59
Re: Kdepak kameny.

0 0
možnosti
PH

petrph

10. 11. 2009 20:44
a taky že jo

přece se nepořádá Superštára, proto  aby se našli nejlepší zpěváci a zpěvačky sami o sobě. Ale  aby honem nazpívali CDčka, na která  jistá skupina fanoušků bude stát fronty. A schválně, která skupina fanoušků to bude????8-o

0 0
možnosti
N

nnyky

10. 11. 2009 21:03
Re: a taky že jo

Superstar není o hledání nejtalentovanějších zpěváků, ale o to, přitáhnout co nejvíc diváků před obrazovky a prodávat reklamní čas. A to, že pár vyvolených, mladinkých, ale talenovaných dostane příležitost se ukázat na obrazovce TV , je pouze vedlejší produkt. Nicméně těm několika šťastným je dána šance se zviditelnit a to jim může (ale nemusí) výrazně pomoci v hudební kariéře. A proč se za to stydět? Vždyť i mnohonásobná česká slavice L. Bílá ve svých počátcích využila šance, která jí byla umožněna v tehdejší ČT2. :-)

0 0
možnosti
R

reneta555

10. 11. 2009 19:59
holky

Pokud má Blesk pravdu,tak ono těm krasavcům taky těch hlasů zas tak moc nechodí.Vyjma Chodúra,který má cca 40000  mají 2000 až 9000 na hlavu-žádné masové šílení holčiček se tedy nekoná. Mimochodem Chodúr by měl vyhrát/ / i když jeho  Billie Jeans  se mi nelíbilo vůbec,ale i to se stane

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

10. 11. 2009 18:01
Baťbať...

Tímhle způsobem hlasování v pěvecké(?) soutěži by nebylo ani překvapení,kdyby nakonec vyhrála popelnice... Ovšem s fotkou Bena... PS.Koukám na to,neb se tím neskutečně bavím ;-D

0 0
možnosti
G(

Gloom (http://bakic.blog.cz)

10. 11. 2009 17:41
Holky byly sakra lepší!

Nazdar Pavle, nic si z toho nedělej, já SS sledoval taky. Teda ale až do předchozího kola, protože do té doby mi připadalo, že aspoň prolézali ti, co umí zpívat. Kluci byli opravdu o dost horší a byl jsem strašně překvapený, jak dobře si vedla děvčata. Jenomže ve chvíli, kdy dostali víc prostor nanynky, tak se ukázalo, kdo vede. Když vyhodili holčinu z Třince, která podle mého zpívala perfektně a kluka, co odmumlal falešně nechali projít dál, věděl jsem, že dál už nemá cenu se dívat. Bylo jasné, kdo půjde další. Stačilo zazpívat jednu méně komerční skladbičku a i Leona šla pryč... přitom ty holky hlasem strčily do kapsy všechny kluky, co tam jsou (ale dvěma ještě držím palce). Takže je škoda, že do finále zase proleze jenom ten hezoun a dál to nemá cenu sledovat. Ale ty dřívější předkola se mi líbily. Předchozí SS jsem nesledoval vůbec a na tuhle jsem se začal dívat jenom proto, že ve Hvězdné pěchotě je jeden můj kamarád (metalista :). No a nakonec jsem rád, že jsem těch pár kol viděl.

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

10. 11. 2009 17:57
Re: Holky byly sakra lepší!

Víš Zdeňku, já na to koukám společně se zbytkem rodiny... a docela mne to i baví, jen mi lezou na nervy ty reklamy...:-P Ale teď vážně... Moc se mi líbila ta holčina z Třince a právě ta dívčina, která vypadla právě teď. Tím pádem vypadly mé dvě favoritky a zůstala jen jedna.. ta hezká Slovenka, která v jednom semifinále tak fantasticky zazpívala jeden francouzský song... Takže se kvalita horší a přenosy prodlužují! Ještě, že tam zůstal ten Ostravák! ;-)

PS: schválně nejmenuji, protože mám strach, že budu prohlášen za znalce superstar a tím pádem nesvéprávným...

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

10. 11. 2009 17:28
To jste napsal...

...sice trochu roztahane, ale naprosto presne...V podobnych soutezich ma nejvetsi sanci extrovertni nagelovanec pubertalniho veku. Holky se mohou doslova posrat. Vsak to take vidime na ruznych koncertech chlapeckych skupin uz od dob Beatles...Holky pisti, omdlevaji a vubec se chovaji tak, ze by je clovek zaradil mezi druh homo sapiens jen az na zaklade testu DNA a ne vnejsich projevu...Proc ma mnohem mensi sanci vyhrat atraktivni divka podobneho veku? Protoze chlapci takovi nejsou...ano, i chlapci v pubertalnim veku byvaji...slusne receno vypatlani, ale jejich vypatlanost nedosahuje takovych rozmeru...nebo jste nekdy na koncerte videli omdlevat chlapce, ci brecet a drzet v ruce napis "Jitko, miluji te!"? Asi ne...Je ale fakt, ze v letosni super* ma nejvetsi sanci na uspech nejmenovana slecna z Brna. To z toho duvodu, ze prakticky patri do konkretniho etnika, ktere ma podobne tendence jako pubertacky a k vitezstvi prakticky staci, aby hlasovala jeji rodina.

0 0
možnosti