Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gloom (http://bakic.blog.cz)

10. 11. 2009 17:31
Hmmm, to byla sláva

Já ti ani nevím, co k tomu napsat. Do civilu jsme se těšili všichni. Bylo to jako když si člověk uvědomí, že už není kluk, že už je chlap a venku na něj čekají zástupy holek, hospod otevřených až do rána a práce, která ho snad bude bavit a utrží za ni dost peněz... dobře, že jsi vzpomněl film Proč! Moc lidí si ho nepamatuje, ale byla to fakt kultovka a skvělá ukázka toho, jak se dalo pomocí médií manipulovat s pohledem lidí na jinak normální bigbíťáky.

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

11. 11. 2009 15:11
Re: Hmmm, to byla sláva

Nevím Zdeňku, jestli jsi se trochu nepoplet... Film Proč! by o opravdových vypatlancích... Film o obyčejných bigbíťácích, který opravdu zapadl se jmenoval Horká kaše..  hrála v ní kapela Vitacit a s ní i Lucie Bílá...  A tento film si opravdu moc lidí nepamatuje... škoda.8-o

0 0
možnosti

energetik1

10. 11. 2009 7:36
Na vojne bol dobry len ten koniec

A je fakt, ze vojaci v kasárňach sa mali často horšie ako väzni..

Len ľutujem, že tých vašich spomienok zo života v zelenom už viac nebude...

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

10. 11. 2009 14:58
Re: Na vojne bol dobry len ten koniec

Ale bude... já si určitě na něco vzpomenu a dám to na papír... Píšu vlastně takovou knížku napřeskáčku, asai jako se točí seriály... atak se stalo, že se konec objevil někde uprostřed...;-)

0 0
možnosti

Svoloč Svoločjevič Svoločjev

9. 11. 2009 23:31
VÚ 1735 Klatovy

Vymaštěný mjr. komunista Bílek, ale ještě větší zrůda mjr. Hynek Blažko (dnes generál - neb se nezapletl s KSČ), kpt. trotl Novotný.

Naprosto ztracené 2 roky

0 0
možnosti

Don don

9. 11. 2009 22:10
jo

jeden z nejkrásnějších dnů mého života:-)

0 0
možnosti

karels

9. 11. 2009 21:48
nasluhoval

Tys to měl ještě dobrý, ale já nasluhoval.... pěkná pakárna. Kluci už v civilu, a já jako "trubka" jsem tvrdnul v kasinu... ;-D

0 0
možnosti

sjnapjd

9. 11. 2009 21:49
Re: nasluhoval

No já vlastně taky nasluhoval... do kasáren jsem přišel o pár hodin později a o pár hodin později jsem je i opustil...;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS