Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Amálka

31. 10. 2009 14:43
Trapas

v danou chvíli mrzí, ale po letech se dá zužitkovat jako skvělý námět do blogu. Tak jen tedy houšť a větší kapky ;-)

0 0
možnosti

fouly

30. 10. 2009 23:24
Kluci,

ale byla sranda ,co?

0 0
možnosti

Bucharovic

31. 10. 2009 8:35
Re: Kluci,

A čo si sůdruh vojak predstavujětě pod takým hentým oným výrazom -,,sranda"...;-D Byla to pakárna, ale bylo nám dvacet...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

Enaz

30. 10. 2009 20:49
Vysvětlení,

že jste nebyl tak špatný voják a že jste měl taktické myšlení mne tak moc, jako ženu, neoslovilo;-). Že člověk blábolí, když má mluvit, to zcela chápu ... má s tím dost vlastních zkušeností.

Píšete příjemně, díky.

Čekám na další recenzi ... krásně se u nich  vzpomíná :-). Nemáte v plánu Merle : Muži pod ochranou nebo třeba Malevill? :).

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

30. 10. 2009 21:20
Re: Vysvětlení,

Omlouvám se, ale ty knížky jsem nečetl... Takže mám mezeru a recenze nebudou....:-/

0 0
možnosti

Hančka

30. 10. 2009 20:11
Vtipné :-)

Hana Němcová

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

30. 10. 2009 20:12
Re: Vtipné :-)

Díky... Chtěl jsem, aby to bylo trochu vtipné, ale nenapsala jste, jestli se vám to líbilo...;-)

0 0
možnosti

Bucharovic

30. 10. 2009 19:41
Čau Pavle

Já jsem zásadně nosil klíče se lvíčkem pověšené na rukověti bodla a jednu tu patronu ze šňůr mám na klíčích doteď. Sebral jsem jí při poslední službě na péešce v Seredi. Taky jsme tam měli takového kokůtka lampasáka, co když se mu něco nelíbilo, tak přišel na rotu a zařval ,,požární poplach". Všechno jsme potom museli vystěhovat ven před barák - bydla, skříňky, skříně z šatny - krom skladu zbraní všechno. No, byl to blb no...;-D Čau V.Kroupa

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

30. 10. 2009 19:49
Re: Čau Pavle

Čau Vláďo...

Já si tu vyleštěnou patronu domů nepřinesl... Já domů nosil ty ostré, co zbyly na střelbách...:-) Ale znal jsem kluka, který si domů jako suvenýr donesl klíče od skladiště zbraní i s tou pečetí!!!! A nadávkem k tomu nárameníky toho protivného majora...:-)

0 0
možnosti