Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Autobus s tykadlama

30. 10. 2009 11:18
Dobrej joke

 ----  , půjčil jsem si malý stan, krosnu, peníze a dvě pláštěnky a začal jsem vymýšlet cíl naší cesty -----

 To se celkem povedlo, ta věta se dá pochopit i tak, že kromě stanu a krosny jste si půjčil i peníze;-D:-P;-D

0 0
možnosti
L

lesicatko

26. 10. 2009 23:33
Pekné

že lak na rakve :)

Na tej Orave je čo obdivovať aj dnes - Oravský hrad, kde hradní páni mali prispôsobené stoličky tak, aby po prílišnej konzumácii alkoholu nemohli spadnúť pod stôl .., Západné Tatry - Roháče,Oravskú priehradu, Babiu horu  - to je 1725 m vysoký vrch na hranici Poľska a Slovenska,pri výstupe sa k nám pridala babička - goralka, že takto cez vrch je to bližšie z Oravy do Poľska a celú cestu nam gvaždila / hovorila / a my sme ledva lapali dych :)

 No a naistejšia smrť na Orave ?

Povedať v krčme rodnej dediny Jánošíka  -Terchovej, že Jánošík bol maďarský źid ...

Proste Orava je raj pre turistov a recesistov:)

0 0
možnosti
G(

Gloom (http://bakic.blog.cz)

27. 10. 2009 11:57
Re: Pekné

Copak lak na rakve, ale ta vaša Borovička, to je páni pití! Na Oravu jsem jezdil vždycky strašně rád. Také do Terchovej a ve Vrátné doline jsem jako doma, protože tam jezdíme velmi často na lyže. Jenom mě mrzí, že se jaksi mění poměry. Jak jsem se coby poloviční Slovák vždycky na Slovensku cítil velmi dobře, tak teď už ani ne. Připadá mi, jako by tam nebyli Čehůni vítaní. V několika hospodách se k nám chovali jako k nějakým vyvrhelům, bu´d jsme čekali nepřiměřeně dlouho na obsluhu a ta zatím několikrát obešla ostatní stoly, nebo nás sice obsloužili, ale už se ani nepřišli zeptat, jestli ještě něco chceme. Prostě jako by si přáli, abychom co nejdřív vypadli. Úplně jsem se za to styděl, protože jsem vzal děcka na Slovensko a bájil jim o tom, jak je to tam fajn a lidi jací jsou srdeční... Kurnik, copak může obyčejný řadový člověk za to, že se najednou politici zprčili a rozdělili stát? 

Jinak Pavlovi samozřejmě patří karma za dobrý článek.

0 0
možnosti