Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kapitán Hollister

27. 10. 2009 22:42
:-)))

vtipné :-)

mám rád organisované hromadné akce -vždycky s epři nich něco velice příjemného semele. Když ne, jsem zklamaný..:-)

0 0
možnosti

Gloom (http://bakic.blog.cz)

22. 10. 2009 10:16
Karma!!!

Dobré počtení. Zasmál jsem se. Člověče, ono je to asi tím obdobím, ale shodou okolností jsem minulý týden začal sepisovat svoje vojenské memoáry taky. Nebo že by na nás působila nějaká neznámá síla a ovlivňovala naše myšlení? Před několika týdny jsem zveřejnil starší článek o tom, kterak jsme sázeli stromky, teď zase ti vojáci. Hmmm. Ale co už, hlavně, že je co psát a co číst a člověk se pobaví. Každopádně karma a těším se na další vojenský příběh:)R^

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

22. 10. 2009 11:20
Re: Karma!!!

No ono už za cvíli nebude o čem psát... už jsem pár vojenských zážitků popsal a další se nějak nekonaly,,, ale možná si na něco vzpomenu:-)

0 0
možnosti

barbarrosa

22. 10. 2009 7:40
Dobré,vtipné

konečně něco co se dá číst a v čem nevystupuje Paroubek nebo Topolánek.

0 0
možnosti

Kapitán Hollister

27. 10. 2009 22:47
Re: Dobré,vtipné

R^tak to ještě zajdi na blog Standy Wienera a Hanky Novotný. ;-)

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 10. 2009 6:12
Čau Pavle

Jo jo, taky jsem si zavzpomínal. Ta čtvrtá konzera z ,,kádéčka" bývala údajně lančmíd. Co se týká stravy, tak si pamatuju, jak jsme mívali v neděli studený večeře a to byla někdy ,,naťérka Bona" - něco strašnýho, co prý bylo paštika. V Seredi na brigádě pod okny šaten byl už plot a za ním se houfovaly každý den cikánské děti a žebrali o odznáčky, jídlo, cokoliv. Jednou jsme jim hodili asi deset těch hnusných konzerv a jednoho asi patnáctiletýho kluka jedna z nich bohužel trefila a on na chvíli lehnul. Ostatní na něj totálně pekli a rvali se o ty hnusný konzervy. Pak utekli a ten chudák trefenej se zvednul sám a odbelhal se pryč. Taky stály za to konzervy rybí, se jménem -,,Skunbrie" - po otevření v uzavřené místnosti polovina lidí chcípla smradem a ta druhá byla ohozená rajčatovým protlakem...;-) Čau V.Kroupa

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

22. 10. 2009 8:34
Re: Čau Pavle

No ono se to Vláďo lančmít jenom jmenovalo... ale obvykle to hned po otevření někam uteklo..

0 0
možnosti

amusia

22. 10. 2009 0:58
Ach jo...

...nedávno to bylo 30 let, co jsem narukoval...s odstupem času člověk vzpomíná JEN na ty příjemnější věci, ale nikdy nezapomenu na mé zážitky s cikány. Rukoval jsem k bigošům do Seredi (znalcům a pamětníkům tehdy vyhlášeného útvaru netřeba představovat) a kasárna se nacházela na konci města, kde vstupní brána byla přesně proti cikánské kolonii. Někdy s nima byla sranda, někdy méně...ale nejúžasnější bylo, když jsem sloužil jako "Dozorčí u vchodu" a v noci chodil pozorovat ty "baráky" skrz díry (kde původně byla okna)...cože se tam všechno vejde atd...Je to jedna z "částí" vojny, na kterou nikdy nezapomenu.

PS: A mazáci si za "kádéčko" s nějakou tou cikánkou i vrzli :-P;-D

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 10. 2009 6:17
Re: Ach jo...

Ahoj, já byl v Seredi v roce 1987. V příjímači na ,,brigádě" přímo nahoře ve městě a potom na poddůstojnický škole dole ,,Na Váhu". Který kasíno myslíš tím ,,na konci města"? Za mě tam snad už cikánská kolonie nebyla. Cikáni tam byli, to jo, ale nějaká kolonie ne, tedy alespoń ne v blízkosti na dohled. A tedy za mě tam byla ženijní brigáda, myslel jsi jako bigoše ,,ženisty"? My tak tedy říkali pěchotě? Ahoj V.Kroupa

0 0
možnosti

oldiess

21. 10. 2009 22:48
OK

Jako obvykle pěkná vzpomínka, čekal jsem sice napřed že jste stavěli barák nějakýmu lampasákovi;-D cóž se tak zhusta dělo ale tohle bylo taky dobrý, snad jen že kádéčka měly i nějakej zákusek tvorohovej či co a ten býval dobrej,jedinej problém byl v tom, že většinou byla skoro dva roky starý a konzumovaly se ty před expirací protože nový šly do proviantních skladů. Takže jednou mi to při otevření bouchlo až do stropu.Tak jo, jdu se teda vrátit abych ťuknul tu karmu

0 0
možnosti

Kapitán Hollister

27. 10. 2009 22:45
Re: OK

;-D

0 0
možnosti

joensfredriksson

21. 10. 2009 21:40
Turquie

v Turecku platil asi do 60.let zákon starý osmanský zákon, že dům postavený přes noc, pokud se stihne do úsvitu, může zůstat stát, bez povolení...a tak vznikly za noc i několikapatrové dřevěné domy -" Gecenkundu", a mnoho z nich stojí dodnes. Problém byl třeba v Istanbulu, kde jich spousta spadla v roce 1999 při ničivém zemětřesení. A mě tam minulý rok v jedné Gecenkundu čtvrti poblíž centra mírně okradli...místní cig..áni. A dva měsíce na to jsem poslouchal BBC, kde říkali, že tato poslední cikánská čtvrt´ v centru Istanbulu se bude bourat

0 0
možnosti

Kapitán Hollister

27. 10. 2009 22:46
Re: Turquie

ááchjó. To mě připomíná český film Radikální řez (1983)

0 0
možnosti

jjjjzzz

21. 10. 2009 20:51
Super! Díky.

0 0
možnosti